czwartek, 13 lutego 2014

Pielęgnacja włosów



Włosy są niesamowitą częścią naszego wyglądu, stanowią w pewnym sensie ramę obrazu, jakim jest nasza twarz, dlatego uważam, że trzeba zwrócić na nie szczególną uwagę. Włosy mogą nam się odwdzięczyć pięknym wyglądem jeśli będziemy o nie dbać.
Nigdy nie koloryzowałam moich włosów, są one naturalnego koloru, a mimo to przez długi czas miałam problem z ich nadmiernym wypadaniem, rozdwojonymi końcówkami i tym, że były mocno przesuszone.
Po licznych rewolucjach, chciałam je także zapuścić, co jak się okazało takie proste nie jest.
Moje włosy prezentowały się naprawdę fatalnie, co spędzało mi sen z powiek. Był taki czas, że wypadały garściami, były łamliwe i suche, niemiłe w dotyku. Problem wzmożonego wypadania włosów dotyka w pewnym momencie każdego, trzeba jednak pamiętać, że codziennie tracimy włosy i jest to normalna sprawa. U mnie to jednak normalne nie było. Po wprowadzeniu kilku zmian zauważyłam ich poprawę, teraz wyglądają dobrze, nie wypadają i co najważniejsze rosną ale nadal jestem na etapie poszukiwań.
Najbardziej radykalna była zmiana diety, bogatsza w warzywa, ryby i orzechy, zaczęłam brać też suplementy ale mam mieszane uczucia co do ich działania, więc je odstawiłam. Staram się pić więcej wody, bo mam wrażenie, że to może mieć wpływ. Jeśli chodzi o rzeczy bardziej mechaniczne, to nie susze moich włosów suszarką, nie stylizuje ich, masuje moją głowę, szczotkuje regularnie no i po myciu wyczesuje je grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami.









1.Olej- przed każdym myciem, wmasowuję w moje włosy olej nakładam foliowy czepek, ciepłą czapkę na głowę i zostawiam najczęściej na całą noc, dałam się uwieść magii wszelkiego rodzaju olejków, teraz nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji włosów bez nich. Obecnie stosuje olej vatika, ale jestem na etapie poszukiwania tego jedynego więc je wciąż zmieniam i testuje była już sesa, olejek arganowy, rycynowy,łopianowy następny będzie khadi. Myślę, że mają duży wkład w pojawienie się na mojej głowie baby hair i fakt, że włosy rosną szybciej.
2.Szampon- dla mnie szampon ma za zadnie jedynie oczyścić moje włosy i krzywdy im nie czynić.Nie wymagam od niego cudów skoro jest na mojej głowie stosunkowo krótko ;) Od dawna stosuje szampony headandshoulder's ze względu na ich konsystencję, zapach i to że nie podrażniają mojej skóry głowy, tak wiem, że to bomba pełna slsów, ale ja podchodzę do takich spraw z dystansem, jeśli moje włosy dobrze na niego reaguję przez lata stosowania, nie widzę, sesnu żeby go wyrzucać bo nastała moda na naturalne kosmetyki (które bardzo lubię)
3. Maska- stosuję ją raz w tygodniu na umyte, wilgotne włosy. Używam intensywnie regenerującej maseczki z Biovax i mogę ją z czystym sercem polecić. Ma całkiem bogaty skład i sprawdza się fantastycznie, moje włosy są po niej miękkie w dotyku, nawilżone i ładnie się układają. Po długim czasie jej stosowania zauważyłam, że kondycja moich włosów uległa poprawie.
4.Odżywka- Chyba dobrze każdemu znana Ultra Doux, także uległam opiniom krążącym w internecie i kupiłam. Sprawdza się świetnie, nawilża, włosy są gładkie ale nie obciążone. Używam jej po każdym myciu.
5.Wcierka- Długo szukałam wcierki, której zapach nie będzie mnie drażnił, a która będzie działać, mój wybór padł na Jantar. Faktycznie ona działa, po pewnym czasie jej stosowania pojawiły się nowe włosy, proces nadmiernego wypadania został zahamowany, moje włosy rosną szybiej ale nie wiem czy to wcierka, czy oleje
6.Eliksir odżywczy- L'oreal Elseve, stosuję go na końcówki suchych włosów, pięknie pachnie, ma bogaty skład, a włosy są o nim ładnie wygładzone i błyszczące
7.Eliksir wygładzający- pokazuję próbkę Biovax, cały produkt już wykończyłam, super nawilża, chroni nasze włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi, teraz jest zastąpiony przez eliksir odżywczy, a używam go raz na jakiś czas z próbek których mam dużo.
8. Masaż głowy- to ważny element o którym zapominamy, a ma duży wpływa na porost naszych włosów, wykonuję go codziennie.




72 komentarze:

  1. Dziękuję za obserwację, odwdzięczyłam się. Świetny Blog!
    juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny rudzielec, właśnie takie osoby powinny udzielać rad jak dbać o urodę :)
    będę śledzić, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Świetnie piszesz, bardzo mi się tu podoba.. Co tu więcej dodać? Trzymaj tak dalej!
    Może obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Jestem tu u Ciebie chyba pierwszy raz a już jestem zachwycona! Twój wygląd bloga jest na prawdę przepiękny *o* Twoje posty są świetne! Jesteś idealną blogerką!
    Jeśli Tobie spodoba się mój blog to może obserwacja za obserwację? ♥
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za przemiły komentarz, aż naprałam zapału do pracy :)
      Jasne obserwowanie innych blogów traktuje jak dawkę inspiracji więc jak najbardziej :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam tą samą odżywkę i do niej szampon jest super :) polecam
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie muszę wypróbować, dziękuję za komentarz na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  6. Masz piękne włosy.
    Obserwuje.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  7. Piękny blog godzien odwiedzeń i obserwacji !
    Ja będę częściej wpadała *.*
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarz, na pewno odwiedzę Twój blog pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Super pomysł na post. Masz śliczne włosy.
    Obserwujemy? Jak tak, to daj znać u mnie w komentarzu ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za przemiły komentarz, jasne na pewno zajrzę i zaobserwuje, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jak zobaczyłam to pierwsze zdjęcie to mnie zamurowało... Jestem absolutną fanką Twojej urody od teraz!
    Super blog i posty, zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Jakie masz cudne włosy! *o*
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz, na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
    2. Również obserwuję :)

      Usuń
  11. proponuje ci design bloga co ty na to. jesli chcesz zobaczyc efekty mojej pracy to zapraszam do mnie. design oczywiscie moze zupelnie inaczej wygladac niz u mnie.
    wiki-wiktoriaa.blogspot.com
    jesli jestes zainteresowanna to czekam na e-mail wikusia060708@wp.pl
    zapraszam do obserwacji aby byc na biezaco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej strasznie dziękuje za propozycje, czuję się wyróżniona :)
      Chciałabym jednak sama dochodzić do wprawy w tworzeniu bloga i jego wyglądu tak aby był w 100% mój ;)
      na pewno odwiedze Twojego bloga ;)

      Usuń
  12. FAJNY BLOG JESLI MASZ OCHOTE NA WSPOLNA OBSERWACJE DAJ ZNAC BEDZIE MI MILO:) DODATKOWO JEST KONKURS DO WYGRANIA KOSMETYKI pUPA mILANO:) POZDRAWIAM
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam :D
    http://damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy :) Mam tą maskę z biovax i też jestem zadowolona, niestety wcierka jantar u mnie zupełnie się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne włosy! :)

    zapraszam Magda :)
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj a ja z pewnością się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne włoski- widać że zadbane. :)

    xoxo | alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo ładne włosy :)

    http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kolor twoich włosów ;) Ja też używam maski z Biovax i jestem jej fanką :*
    Zapraszam do mnie : http://ragazzacomune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne masz włosy. Ja mam strasznie zniszczone i nie wiem czy jeszcze im coś może pomóc:/
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) Daj znaću mnie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś olejków? Moim zdaniem warto, na rynku jest naprawdę duży wybór :)

      Usuń
  20. Słyszałam dużo o tym Jantarze... jaką to ma formę, olejku?
    Pozdrawiam i obserwuje
    Megi (megisplace.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm wiesz co jego konsystencja jest bardziej wodnista niż przypominająca olej ale nie ma problemów z jego aplikacja no i zapach też bardzo przyjemny :)

      Usuń
  21. Maseczki Biovax są rzeczywiście bardzo skuteczne, ale myślę też, że masz naturalnie ładne włosy :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/
    http://instagram.com/marta_verdi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, chociaż muszę Ci powiedzieć, że przez pewien czas w ogóle nie wyglądały ładnie dużo osób zwracało na to uwagę :(
      No ale teraz jestem na etapie doprowadzania ich do kultury

      Usuń
  22. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mnie.

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mam zamiar w najbliższym czasie zakupić wcierkę -jantar.słyszę o niej same pozytywne opinie! bardzo pomysłowy post.twoje włosy są świetne *o*

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać są efekty, bo włosy masz naprawdę ładne!
    Same nie wyobrażamy sobie nie używać odżywek, jedwabiu i pianek ;)
    Miłego wieczoru!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja moje farbuję, bardzo szybko rosną i są w dobrym stanie, moim zdaniem :) Aż sama się dziwię, że żyją. Ale od zawsze miałam je gęste i mocne. Twoje są mega śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  26. NO PROSZĘ! a ja szukałam takiego poradnika od dłuższego czasu. Dziekuje bardzo! ;*
    MEGA CIEKAWY POST. Życzę powodzenia w blogowaniu! ;)

    klaudiablx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, jest mi miło, że post Ci się spodobał :)

      Usuń
  27. ale masz piękne długie włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog godzien odwiedzin i obserwacji!
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam!
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwujemy już. :)
    Pozdrawiamy. ;)
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. hej obserwacja za obserwacje? http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. masz swietne wlosy, kilka twoich kosmetykow mnie zainteresowalo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry post.Z tego co widzę na zdjęciu to z wyglądu nie wyglądają na zniszczone.
    Ja koloryzuję włosy i po pierwszym farbowaniu rozdwoiły mi się końcówki ale używam odżywki do włosów bez spłukiwania i problem właściwie znikł ,a także staram się ich nie suszyć. :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny blog ._.
    obserwacja?
    zapraszamy : http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna notka :)
    Zapraszam do mnie ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj,skomentuj-a na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny wpis :) bardzo ładnie tu !
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli chodzi o suplementy do włosów to zdecydowanie polecam Vitapil. Za 60 tabletek zapłacimy max. 30 zł, a szczerze mogę powiedzieć że działają. Oprócz suplementów niezbędna jest oczywiście zewnętrzna pielęgnacja, ale z suplementów nie rezygnuj! Żeby było je widać musimy zjeść conajmniej jedno całe opakowanie! Teraz jest na to idealny okres, po zimie włosy zawsze dostają w kość i kiedy zaczyna się przesilenie wiosenne to lecą z głowy strasznie! Także polecam je dobrze przygotować przed nadchodzącą wiosną :)

    Pozdrawiam!!!!

    www.j-over-the-rainbow.blogspot.com <-- wnętrza, ślubne inspiracje, podróże, książka, film, gotowanie etc.

    https://www.facebook.com/pages/Over-the-rainbow/250709855100101?ref=hl <-- funpage

    OdpowiedzUsuń
  37. Vitapil, właśnie od niego zaczęłam jakieś dwa lata temu zjadłam dwa opakowania i nie widziałam różnicy ale moja dieta i pielęgnacja wyglądały inaczej więc może faktycznie się skuszę jeszcze raz, obecnie jedynie łykam cynk no i calcium codziennie, bardzo dziękuje za wskazówkę masz rację nie będę rezygnować z suplementów, jutro odwiedzę aptekę i kiedyś dam znać jak dał sobie radę Vitapil przy tym podejściu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne włosy *.*
    Obserwuję ~i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam ~ http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post, bardzo ładne masz włosy :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne masz włosy :D'
    juulia-juulka.blogspot.com
    Obserwacja za obserwacje - jak coś ty zaczynasz :)
    Jak już napisz u mnie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny kolor włosów ;)
    http://carmelove-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne masz włosy :)
    i przydatna notka ;)
    ~coś z innej beczki, masz wspaniałego bloga
    zgodzisz się na wspólna obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny blog *o*
    http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne włosy , miałam vatikę i jantar

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne włosy i świetny post ♥
    http://millena-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne masz te wlosy, sliczne, i ten boski odcien!
    zapraszam do mnie na filmik dla świetnych blogerów i ty też do nich należysz :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. no ja mam bzika na punkcie moich włosów, ale niestety bardzo ciężko doprowadzić je do takiego wyglądu jakbym chciała :/ A Ty masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zakochałam się we włosach :O <3
    http://dusiandkajra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne porady!
    Na pewno wypróbuję wszystkie na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Serdecznie zapraszamy do publikowania Twoich stylizacji w naszym serwisie ! www.i-wear.pl -> https://www.facebook.com/iwearpl

    OdpowiedzUsuń
  52. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń