sobota, 5 kwietnia 2014

Gorąca czekolada



Za oknami co prawda wiosna, a ja chciałabym się podzielić z wami przepisem na gorącą czekoladę. Ostatnio nie było mnie trochę na blogu, powodem jest przeprowadzka, muszę przyznać że życie na walizkach coraz bardziej mi doskwiera i chciałabym znaleźć kąt, w którym zostanę na dłużej, no ale nie o tym. Pogoda jest fantastyczna, mam nadzieje że do was także dociera słoneczko, mimo wszystko wieczory wciąż są chłodne, kiedy wracam zmęczona i lekko zmarznięta, mam ochotę się trochę porozpieszczać.
Ta gorąca czekolada jest inna niż wszystkie inne które przygotowuję, ponieważ używam czekolady mlecznej. Tak, niewątpliwie jest to bomba kaloryczna, ale od czasu do czasu można pozwolić sobie na małe szaleństwo.






Do wykonania potrzeba:
100- 150 g czekolady
250 ml mleka
250 ml śmietanki 30%
odrobinka chili



Mleko i czekoladę podgrzewamy w garnuszku. Następnie dodajemy pokruszoną czekoladę oraz opcjonalnie chili i mieszamy aż czekolada się rozpuści i wszystko nam się ładnie połączy. Podajemy w filiżance, kiedy nasz napój lekko zgęstnieje i ostygnie możemy zacząć się delektować.



55 komentarzy:

  1. Uwielbiam gorąca czekoladę ;) i w ogóle czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piekny wpis i super zdjecia, przejrzalam twojego bloga i sie zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Świetny przepis. Na pewno przetestuję i to jeszcze w tym tygodniu :) Zapraszam do mnie na nowy post. Wpadniesz? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm zabieram się za jej robienie <3
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super! nie wiedziałam, że trzeba chili też dodać :)

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! Super blog! :)
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi miło:)

    ✿ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo milka, narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na gorącą czekoladę, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam gorącą czekoladę <3 A najbardziej białą z musem truskawkowym i bitą śmietaną - rewelacja! Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się pić zachciało :3

    ZAPRASZAM ---->http://dlawasmalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! Zaraz się do niej zabieram! Super blog :))


    Zapraszam do mnie oraz lajkowania AYVINN na facebooku -> ayvinn.blogspot.com
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym :))

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmm....pysznie ;D
    Obserwuję :*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglada smakowicie :)
    rzadko piję czekoladę ale mozę sobie zrobię :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam, aż mi narobiłaś smaka

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz, a ja w miarę możliwości zrobię to samo. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. troche szkoda czekolady, ale powiem że chyba się skuszę na taką czekolade! :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że w tak prosty sposób można zrobic gorącą czekoladę!

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mniaam! ale zrobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, wygląda pysznie :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :)

    zapraszam do mnie do poklikania w linki http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. taka czekolada jest chyba kaloryczna :)
    Zapraszam na nowy post – mogę Ci zrobić nowy nagłówek, wystarczy tam tylko twój komentarz. Liczę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jej *-* narobiłaś mi ochoty na tą czekoladę *-*

    obserwujemy? odpisz u mnie xx
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna rada!

    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. musi być przepyszna! Mam już na nią ochotę :)

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia!
    aż mam ochotę na gorącą czekoladę!

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie próbowałam jeszcze rozpuszczać czekolady w mleku, kupowałam jedynie gotową czekoladę w proszku z chili lub bez, ale ta metoda z pewnością jest zdrowsza :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  26. dla czekolady na gorąco warto łamać wszystkie zasady :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny blog! Może Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja jeszcze dzisiaj zrobię to samo :) juliavlogchannel.blogspot.com + poklikasz w linki i baner persunmall na moim blogu? Na pewno się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam gorącą czekoladę i kakao :)
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne zdjęcia, świetny design, bardzo mi się podoba. <3

    Może wspólna obserwacja?
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post. Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy post! Chili? Brzmi ciekawie :) ja osobiście wolę herbatę zamiast gorącaj czekolady ale może spróbuję :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam goraco czekolade zwlaszcza w zimowe wieczory ,albo popoludniu daje kopa na dalsza czesc dnia<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
  33. robiłam już taką gorącą czekoladę, ale nigdy nie dodawałam chili :D jestem bardzo ciekawa tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piłam kiedyś czekoladę z chilii ale jakoś mi nie przypasowała..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy pomysł na czekoladę c chili :)
    Pozdrawiam serdecznie ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Moze zrobie, świetny pomysł na posta. ;)
    Bardzo fajny blog, obserwujemy? Jeśli tak, to zaobserwuj i napisz u mnie. ;)
    Klikniesz w link od spódnicy pod zdjęciami w ostatnim poście?
    Pozdrawiam,
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Twój blog naprawdę zapowiada się świetnie, mimo że dopiero zaczęłaś! Ciekawie piszesz notki i widać, że ci się chce. Osobiście nie wypiłabym takiej czekolady, za dużo słodkiego. Sama przestawiam się na zdrowszy tryb życia. Myślę, że mamy wiele wspólnego, ponieważ również interesuję się wszelkiego rodzaju pielęgnacją (też zakochałam się w olejkach do włosów! ). Poza tym interesuję się ogółem dbaniem o siebie.

    Może zainteresuje cię mój blog? Zapraszam -------> inspire-someone.blogspot.com

    Swoją drogą, jeśli mamy tyle wspólnego mogłybyśmy nawiązać jakiś kontakt, jeśli oczywiście chcesz :D Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też interesuję się zdrowym odżywianiem i zmieniłam już wiele swoich nawyków, na taką przyjemność jak gorąca czekolada pozwalam sobie w zasadzie rzadko ale uważam także, że wszystko jest dla ludzi, najważniejsze to zachować umiar i zdrowy rozsądek :) Bardzo chętnie możemy nawiązać kontakt będzie mi bardzo miło Cię poznać lepiej :)

      Usuń
  38. Ciekawy Post, na moim blogu organizuje rozdanie do wylosowania nowy INSTAX.
    juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała!:* A jeśli chcesz wywołać uśmiech na mojej twarzy to proszę o kliki w banery na blogu :c

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale smaka mi narobiłaś, chyba zaraz pójdę sobie zrobić gorącą czekoladę :)
    Mamy wiosnę ale niestety pogoda wcale nie jest wiosenna :(
    Mogę prosić o kliknięcie w linki,proszę to dla mnie bardzo ważne jeśli klikniesz daj znać a postaram się odwdzięczyć np obserwację lub komentarzem :)
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/2014/04/spring-must-haves.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna notka! :)
    Robiłam kiedyś podobną :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    U mnie na blogu Sheinside Giveaway! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Narobiłaś mi ochoty tą czekoladą, choć na wiosnę nie za często ją piję :)
    cherry-basia.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. pewnie jest świetne dla innych w smaku, ale z racji tego że nie cierpię czekolady to się na to nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Naprawdę bardzo fajnie napisany post! Przeczytałam calutki i mogę stwierdzić, ze jesteś genialną blogerką i masz szanse się wybić! Zdjęcia też są świetne! moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Musze sprobowac :)

    Zapraszam do siebie, skomentujesz nowy post? Bardzo mi zalezy, bede wdzieczna. :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Co powiesz na wspólną obserwację? :D Jeśli tak to zacznij i daj mi znać w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę. Zapraszam serdecznie ------> inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog i cudowny post! Będę tu zaglądała częściej!
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. A już myślałam, że tylko ja rozpływam się nad smakiem czekolady z odrobinką chilli ;) (opcjonalnie dodaję też do niej kardamon). A kaloriami nie należy się aż tak przejmować, zresztą nie od dziś wiadomo, że spożywanie czekolady ma wiele korzyści ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na http://confection24.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Thansk

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpowiedzUsuń