poniedziałek, 23 czerwca 2014

Mój letni makijaż



Nie wydaje mi się, żebym była specjalistką w kwestii makijażu, ale produkty których używam sprawdzają mi się w stu procentach i mogę je wam polecić. Latem moja lista kosmetyków jest znacznie krótsza niż zwykle i wynika to z tego, że chcę aby makijaż był lżejszy i szybszy w aplikacji. Zdecydowanie jest to wersja na dzień, naturalna i w delikatny sposób wydobywająca to co najlepsze.




 Swój makijaż zaczynam zawsze od nałożenia filtru do twarzy. Przez wieki, w tej kwestii byłam fanką marki La Roche Posay, jednak w ty roku skusiłam się na emulsję matującą Vichy, Capital Soleil i zostałam jej absolutną fanką. Delikatnie matuje, nie bieli, nie zapycha i przede wszystkim zapewnia naprawdę dobrą ochronę przed słońcem. Myślę, że zostanie u mnie na bardzo długo.

Następnie na swoje usta nakłada Carmex, jest to produkt dla mnie niezawodny, wspaniale nawilża i chroni usta. Sprawdza się doskonale i nie jestem w stanie policzyć ile opakować zużyłam na przestrzeni lat.



Następny krok to nałożenie kremu BB, używam Dr G. Gowoonsesang Brightening Balm, który jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, ja z racji na moją dosyć jasną karnację używam light. Jestem nim absolutnie zachwycona, początkowo wydawał mi się za ciemny ale w kilka chwil po aplikach dopasowuje się do koloru skóry i staje się prawie niewidoczny, a takiego efektu właśnie oczekuję. Wygląda bardzo naturalnie, nie tworzy efektu maski, utrzymuje się bardzo długo, nie zapycha i nie waży się. Wklepuję go w swoją twarz palcami, wtedy daje najlepszy efekt. Nie używam pudru, ponieważ podoba mi się bardzo wykończenie które daje, lekko satynowe ale z przewagą matu, nawet pod koniec dnia nie zauważyłam żebym się świeciła. Dla mnie jest to fantastyczne, ponieważ nie jestem wielką fanką pudrów do twarzy. Ja nie potrzebuję większego krycia, ale dla niektórych minusem może być to, że jest ono raczej średnie. Kolejnym minusem może być cena, ale ja uważam że warto ponieważ produkt jest bardzo wydajny.



Na powiekę nakładam beżowy cień z Artdeco o numerze 554, fajnie rozjaśnia oko, delikatnie matując powiekę. Ma fajną pigmentację i dosyć długo się utrzymuje, nawet bez bazy. W kąciki oka i pod łuk brwiowy nakładam perłowy cień z paletki True Color z Avon, daje on naprawdę ładne a jednocześnie subtelne rozświetlenie. Samej paletki nie polecam, pozostałe cień są słabo napigmentowane i niemalże nie widać ich na powiece, gdy tylko go wykończę, rozejrzę się za czymś innym, dla jednego udanego koloru, nie warto moim zdaniem inwestować w cały "zestaw".

Do kresek używam eyelinera Glam Eyes firmy Rimmel, ma intensywny czarny kolor, szybko wysycha i nie rozmazuje się. Największym plusem jest dla mnie jego trwałość i łatwość w aplikacji. Kreskę rysuję raczej wzdłuż naturalnego kształtu oka, nie wyciągając jej za bardzo.

Na podkręcone zalotką rzęsy nakładam mascarę 2000 Calorie od Max Factor, to prawdziwy klasyk w mojej kosmetyczce, używam go od bardzo dawna. Fajnie wydłuża rzęsy, delikatnie je pogrubia i przede wszystkim ich nie skleja. Jest niesamowicie trwały, nie osypuje się i daje naturalny efekt, co mi się bardzo podoba.



Na koniec maluje usta, jest to zdecydowanie moja ulubiona część makijażu. Uwielbiam szminki, ale latem sięgam też po błyszczyki, uważam że w słońcu dają fantastyczny efekt. Generalnie niewiele kosmetyków, ale produkty do ust to zdecydowanie moje "hobby" :)



Jeśli ten i inne posty wam się podobały i chcecie zobaczyć więcej, zapraszam do obserwacji oraz komentowania. Sprawia mi to wiele radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)








37 komentarzy:

  1. Ten makijaż idealnie do ciebie pasuje:) Świetnie wyglądasz:)

    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie:)
    http://ultraneonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny i naturalny , taki najbardziej mi się podoba :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prześwietne włosy :) Ja na 2000 Calorie od Max Factor poluję od jakiegoś czasu i muszę w końcu wziąć się za siebie, i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny delikatny makijaż :) ale ile Ty masz szminek! ło matko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny makijaz! ;)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej masz cudowną urodę! Ten makijaż jest stworzony dla Ciebie. Uwielbiam takie delikatne wersje. Nie wiem czy mogłabym sobie Ciebie wyobrazić w mocniejszym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też nie wyobrażam sobie siebie w mocniejszym wydaniu :) Mój makijaż wieczorowy wygląda właściwie tak samo :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny efekt! :)

    http://moje-zakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego kremu BB ale czytałam że kolor jest trochę ziemisty to prawda?
    Bardzo ładny makijaż pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wygląda na lekko szarawy, ale po nałożeniu na twarz dopasowuję się do koloru skóry i ładnie się z nią stapia :)

      Usuń
  10. Ja jeszcze się nie maluje- post trochę nie dla mnie.
    Ale muszę przyznać że na tobie ten makijaż lezy idealnie :)
    Zapraszam na nową notkę http://mylitteword358.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż dokładnie taki jak lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalnie i pięknie :) Ja ograniczam się do kremu, tuszu do rzęs i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż!
    Uwielbiam taki kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz niesamowitą urodę :) Makijaż bardzo delikatny. Też się lubię tak malować :)
    Oczywiście obserwuję.

    www.tartdialogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, delikatny i naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś prześliczna! Bardzo lubię takie delikatne makijaże ;-)
    +mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki? Będę bardzo wdzięczna, w zamian umieszcze twojego bloga na liście polecanych w kolejnej notce, daj znać u mnie w komentarzu! :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. delikatnie naturalnie :)
    jesteś śliczna :) świetnie prowadzisz bloga :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż, bo naturalny i delikatny!
    Masz przecudne włosy! ♥

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam identyczną szminkę z sephory :P poza tym świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne pomadki, muszę sobie kupić taki odcień jak masz szminkę z sephory. Ślicznie wyglądasz, miłego dnia kochana :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie tak naturalnie :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to mamy coś wspólnego ja też nie mam duzo kosmetyków, ale błyszczyki kupuję nałogowo, zdarza się, że mam po 3, 4 z jednej kolekcji w różnych kolorach :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz, mega naturalnie! Piekne włosy<3
    może wzajemna obs?www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie delikatne makijaże! :)

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja bym chciała mieć takie włosy PS makijaż piękny, widzę że nie tylko ja mam wpływy nissiax

    w wolnej chwili, proszę zajrzyj na bislegit.blogspot.com - wiem, że taki spam denerwuje, ale nie robię tego w żadnych złych zamiarach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. suuuper makijaż, bardzo ładny i delikatny. Cudownie wyglądasz i masz świetne włosy! obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz- jeśli Ci się spodoba :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny makijaż, mam dokładnie te same cienie :)
    zapraszam do zaobserwowania! ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny taki delikatny <3
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny jest taki delikatny makijaż :D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nice

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń