środa, 30 lipca 2014

Pielęgnacja mojej twarzy





Zdecydowanie twarz jest u mnie tą częścią ciała, na której mimo swojego minimalizmu przetestowałam największą ilość kosmetyków. Wiążę się to z problem trądziku, a raczej chęcią jego wyeliminowania. Zacznę od tego, że moja cera jest mieszana, wrażliwa i skłonna do wyprysków, ogólnie rzecz biorąc trudna do ujarzmienia. W moim przypadku sprawdza się zasadza, że mniej znaczy więcej, ilość kosmetyków pielęgnacyjnych jaką kiedyś nakładałam na twarz w tym momencie budzi moje przerażenie. Produkty których używam teraz mają lekką formułę i w znacznej większości są moimi ulubieńcami.





 
1. Od dawna do mycia swojej twarzy używam różnego rodzaju mydełek, wypróbowałam ich naprawdę mnóstwo, moje serce ostatnio podbiło mydło Allepo. Bardzo długo wahałam się nad jego zakupem, aż w końcu dostałam próbkę od koleżanki i się zakochałam. To legendarne mydło świetnie oczyszcza i dezynfekuję skórę, zauważyłam też, że u mnie przyśpiesza ono gojenie ranek. Fajnie uspokaja skóra, pozostawiając ją idealnie gładką i mięciutką. Jest niesamowicie wydajne oraz przede wszystkim wykonane z naturalnych składników. Makijaż, który nosze jest zawsze bardzo lekki dlatego zastępuje także produkt do demakijażu, fantastycznie sobie z tym radząc, zmywa doskonale nawet tusz do rzęs. Produkt naprawdę warty wypróbowania, nawet dla posiadaczek cery wrażliwej.


 

2. Kolejnym krokiem jest nawilżenie skóry, zarówno rano jak i wieczorem używam Żelu aloesowego marki GorVita. Na ten produkt natknęłam się już bardzo, bardzo dawno i jestem z niego naprawdę zadowolona. Ma naprawdę fajny skład i przede wszystkim cudowne działanie. Pięknie nawilża cerę i rozjaśnia przebarwienia i blizny potrądzikowe, zauważyłam też, że od kiedy go używam moja skóra się mniej świeci. Nie uczula ani nie podrażnia, ma fajną konsystencję i jest bardzo wydajny. Do tego cena, za całą tubkę wychodzi gdzieś koło 10 zł, dla mnie produkt idealny i naprawdę polecam.



  
3. Pod oczy używam żelu marki Oriflame Pure Nature Pear & Nectarine, który fajnie chłodzi i nawilża skórę. Nie mam problemu z cieniami ani opuchlizną, od produktów tego typu wymagam na razie tylko nawilżenia i ten produkt sprawdza się naprawdę bardzo dobrze. Opakowanie jest malutkie ale bardzo wydajne. Ma przyjemny zapach i nie podrażnia okolicy oczu. Jego działanie jest dla mnie zbawiennie zwłaszcza wtedy, kiedy się nie wyśpię, ma fajny efekt kojenia i dodatkowa jakby rozjaśnia skórę pod oczami.




4. Do pielęgnacji ust używam Carmexu, o którym już kiedyś psiałam, moje usta nie wyobrażają sobie życia bez niego. Uwielbiam ten efekt mrowienia zaraz po nałożeniu. Do tego fajnie nawilża i przepięknie pachnie. Jest też niesamowicie wydajny, nawet nie pamiętam kiedy kupiłam obecne opakowanie. To jest taki klasyk, który nakładam rano i wieczorem, w ciągu dnia produktów do ochrony moich ust używam tylko zimą.




5. Raz w tygodniu staram się złuszczać moją skórę. Osoby o skórze wrażliwej, skłonnej do wyprysków i naczynkowej powinny stawiać na peelingi enzymatyczne. U mnie bardzo fajnie sprawdzał się produkt Organic Shop `Morela i mango` , rozpuszczał martwy naskórek i zostawiał piękną i gładką twarz, dodatkowo oczyszcza i odżywia skórę. Ma bardzo ładny zapach i gęstą konsystencję dzięki czemu jest bardzo wydajny. Dużą zaletą jest także naturalny skład. Ostatnio wpadł mi do rąk Rozświetlający peeling Bourjois, który mimo negatywnych opinii u mnie sprawdza się bardzo fajnie. Peeling ma postać delikatnego i przepięknie pachnącego kremu, w którym znajduję się naprawdę sporo małych drobinek. Drobinki są delikatne ale świetnie ścierają martwy naskórek, być może u mnie sprawdza się tak dobrze bo moja skóra nie wymaga solidnego złuszczenia. Po spłukaniu moja skóra jest odświeżona, wygładzona i delikatnie rozjaśniona. Kolejną zaletą jest wydajność, nie mam pojęcia kiedy uda mi się go wykończyć. 




6. Po peelingu zawsze nakładam na twarz maseczkę, w tym momencie stosuję Oczyszczającą maseczkę do twarzy z Oriflame, która jest bardzo wygodna w użyciu. Fajnie oczyszcza twarz pozostawiając ją świeżą i odprężoną, do tego fajnie ją rozświetla. Produkt jest zamknięty w tubce, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Ma fajną, gęsta konsystencję, jest bardzo wydajna, jedynym minusem jest intensywny zapach, który nie każdemu może przypaść do gustu. Bardzo podoba mi się jej działanie, ale myślę że kiedy ją skończę ( z jej wydajnością, pewnie nieprędko) będę szukać czegoś bardziej naturalnego. Produkt naprawdę wart wypróbowania.




7. Ostatni produkt stosuję raczej tylko w okresie letnim i jest to woda termalna. Przetestowałam chyba większość tego typu produktów dostępnych na rynku, w tym momencie moim ulubieńcem jest, ta osławiona z Uriage. Świetnie koi wszelkie podrażnienia i przede wszystkim odświeża skórę, zostawiając ją nawilżoną. Dużym plusem jest atomizer, który nie rozpyla dużych kropel lecz lekką mgiełkę. 









Jeśli ten i inne posty wam się spodobały i chcecie zobaczyć więcej, zapraszam do obserwacji oraz komentowania. Sprawia mi to wiele radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)









44 komentarze:

  1. Wygladasz pieknie nawet bez makijazu :)
    Musze wyprobować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety, ale Ty jesteś śliczna!!
    Świetny post! :)
    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, nie wiedziałam, że Bourjois ma także peelingi. Koniecznie musze wypróbować ;)

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz nieskazitelna twarz sliczna
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy post :) w wolnej chwili zapraszam do siebie morze jak ci sie spodoba zaobserwujesz? pozdrawiam :)) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe ;)
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam tego żelu aloesowego i daje super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że dużo osób poleca Carmex ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześliczna cerę! Zazdroszczę ci jej :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się przyznać, że nie stosowałam żadnej z tej rzeczy :/
    Ale czytając recenzję przekonałam się, a najbardziej do Bourjois, muszę przetestować.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam carmex ale niezbyt go lubie ;)
    Fajny blog, obserwuje licze na to samo :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam Carmex i jestem z niego zadowolona , co w prawdzie daje nie przyjemne uczucie na ustach po jego nałożeniu lecz naprawdę dobrze działa :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Twój blog to jeden z lepszych, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę!)
    Proszę o kliknięcie w banner sheinside, jeśli to zrobisz to ja zareklamuję Twój blog w następnej notce! + parę notek niżej jest konkurs do wygrania 50$ do sheinside, możesz się zgłosić!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny blog

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. U MNIE POST Z DISNEYLANDU :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zacząć używać carmex, bo widzę, że skuteczny ^^

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Do tej pory wszyscy, których znam polecali carmex, rozmyślam nad kupnem, i chyba się skuszę! Moje usta potrzebują solidnej kuracji.......:)
    Może obserwacja za obserwację? Zaobserwuj mnie, lub napisz komentarz to na pewno się odwdzięczę!! :))
    http://flawlessbloggerlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post jak i blog :) śliczne zdj. !
    Obserwujemy .? odp. u mnie :*
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych kosmetyków kojarzę tylko Carmex, ale też go uwielbiam i codziennie stosuję <3 http://helloitsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam innych kosmetyków i z tych co podałaś nie znam żadnego.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na szczęście nie mam tego problemu z dobieraniem właściwych kosmetyków etc., bo nie mogę ich używać. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych kosmetyków, więc nie wiem :)
    Ja usuwam trądzik maściami od dermatologa , a kosmetyki to inna bajka :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. na szczęście ja nigdy nie mam i nie miałam żadnych problemów z moją twarzą

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. OO! Co to za mydełko, napisałaś, że legendarne, a ja pierwszy raz słyszę. Za to do ust również używam niezawodnego CAREXu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia. Niektóre z tych kosmetyków wybróbuję. Zapraszam http://meryandret.blogspot.com/ Blog liestylowy :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Carmex jest najlepszy jeśli chodzi o balsamy do ust.
    Rewelacja ! :)

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej zainteresowało mnie to mydło i ten żel z oriflame :)

    http://helloitsmedzius.blogspot.com/ --------- > obserwuję cię i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Masz wspaniałego bloga. Przeglądnęłam wcześniejsze posty, które mi się bardzo spodobały. Będę tu częściej wpadać :) .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też używam tego mydła i jest super, moje odkrycie roku. Polecam Ci peeling z Biochemii Urody na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka :)
    Jeszcze nigdy nie korzystałam z produktów z tych firm, ale wypróbuje
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny poradnik ;)
    Fantastyczny blog, gratuluję ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam ;*
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też mam dużo kosmetyków do twarzy z uwagi na mój trądzik, z którym walczę już 5 lat, a końca nie widać... Używam głównie produktów ziołowych. Zauważyłam że na oczyszczenie organizmu od środka pomaga herbatka z bratka :) Dostępna w sklepach zielarskich lub aptekach :)
    Życzę powodzenia w walce z trądzikiem i zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już pozbyłam się trądziku prawie doszczętnie i masz rację to co dostarczamy do naszego organizmu od środka to bardzo ważna kwestia, herbatek ziołowych nie próbowałam ale na pewno się skuszę.:)

      Usuń
  33. Ja aż tak nie dbam o twarz bo jest tylko gorzej. :/
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień używam tylko mydełko Aleppo i żel aloesowy, taka minimalistyczna i naturalna pielęgnacja sprawdza się u mnie najlepiej, myślę że warto spróbować :)

      Usuń
  34. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ty jesteś ładna! : )

    Zaobserwowałam ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnych produktów używasz :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś bardzo fotogeniczna! Wiele osób polecało już na swoich blogach Carmex, ale jakoś nie możemy się na niego zdecydować...
    Miłego dnia!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zainteresowałaś mnie tym aloesowym żelem. Muszę się za nim rozejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś mydło? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing product

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń