wtorek, 16 września 2014

DIY Plecak na sznurkach



Od jakiegoś czasu szukałam jakiegoś plecaka, który mogłabym zabierać na basen, siłownię a także na krótkie wycieczki, czy poranny jogging. W oko wpadły mi te na sznurkach, które są malutkie i sprawdzają się przy różnego rodzaju aktywnościach. Wpadłam na pomysł, że mogłabym go zrobić sama i udało się, a zajęło mi to mniej niż 30 minut. Jestem naprawdę bardzo zadowolona z efektu jaki można uzyskać w prosty sposób i za naprawdę niewielkie pieniądze.:)




 Materiały:

kawałek dowolnego materiału
sznurek
grube nici
igła
nożyczki


1. Złóż materiał na pół, wewnętrzną stroną do środka, tak aby krawędzie materiału się z sobą stykały.


2. Zszyj drobnym ściegiem boki materiału pozostawiając około 5 cm przy górnej krawędzi i 3 cm przy dolnej krawędzi.




3. Zawiń górną krawędź o 5 cm do dołu i przeszyj wzdłuż. Tą samą czynność powtórz z drugiej strony, tak aby powstały dwa tuneliki przy górnej krawędzi: z przodu i z tyłu.




4. Przetnij sznurek na dwie równe części. Włóż sznurek w jeden z otworów przy  bocznej krawędzi i przeciągnij go przez środek do góry.


5.  Następnie przewlecz go wzdłuż tunelików i z powrotem włóż do środka tak aby jego koniec wychodził przez ten sam otwór przy dolnej krawędzi od którego zaczynaliśmy. Tą są czynność powtórz przy drugiej krawędzi.





6.  Drobnym ściegiem zszyj boki materiału do końca, tak aby szew przechodził przez sznurki. Ich końce powinny delikatnie wystawać poza krawędź materiału. To samo zrób po drugiej stronie.


7. Przewróć materiał na drugą stronę i ściśnij jego górną krawędź.



Plecak jest już gotowy, moim zdaniem wygląda bardzo fajne ale co najważniejsze świetnie się nosi i mimo, że wygląda na niewielki, jest na prawdę pakowny. Podoba mi się, że jest miękki i zajmuje mało miejsca w mojej tobie albo walizce. Mam nadzieję, że wam też się podoba i wykorzystacie ten pomysł i będziecie mieć dużo radości przy jego realizacji :)



Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje, daje mi to dużo radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)

16 komentarzy:

  1. świetny pomysł, bardzo lubię diy w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, wlasnie podobaja mi sie takie plecaki. To ty na tym zdjeciu, przefarbowalas wlosy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zamieniłam zdjęcie, tak to ja, nie farbowałam włosów :)

      Usuń
  3. Masz świetny kolor włosów!

    świetny blog :)

    obserwuje miło mi bedzie jeśli zajrzysz do mnie ---- > seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł :) Plecaczek wygląda na prawdę stylowo :) Fajne jest to ostatnie zdjęcie :) Czy ja dobrze rozpoznałam moje ukochane Tatry ??
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokladnie to byly tatry, niestety zdjęcie gdzies juz się zgubiło :)

      Usuń
  5. Super pomysł !

    malikucharze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny blog i genialny post, przeczytałam cały z przyjemnością! :) Zazdroszczę urody! <3

    Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku ! Ślicznego bloga masz ! Ja już mam bloga 1 rok , ale zawiesiłam 3miesiące temu dzisiaj odwiesiłam liczę na ciebie ! Ja obserwuję mam nadzieje na rewanż ♥
    http://ellozuzq.blogspot.com/
    Dziękuję z góry ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie szukałam czegoś takiego, jeszcze dziś biorę się do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysl, ja juz kiedys robilam takie plecaki- sa nawet wygodne i poreczne!
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice DIY!! This is such a great idea ;)x
    Trend-Mae

    OdpowiedzUsuń
  12. Na basen w sam raz. Już mi się kołacze po głowie jak ten patent ulepszyć, ale sam "pomysł bazowy" jest naprawdę super. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł właśnie tego szukałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń