niedziela, 26 października 2014

7 jesiennych niezbędników



Uwielbiam jesień za wieczory pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty, przy ulubionym serialu. Jest to taki fajny czas, kiedy można bez wyrzutów sumienia stać się domatorem i delektować się chwilami zarezerwowanymi dla tej pory roku. Dziś chciałabym przedstawić, kilka moich bardzo subiektywnych ulubieńców tej jesieni, które umilają mi ten chłodny ale jakże urokliwy okres.





1. Pierwszym ulubieńcem jest żel pod prysznic Spa Energy, który przepięknie pachnie czekoladą i orzechami. Jesienią uwielbiam takie słodkie i ciężkie zapachy, dlatego kąpiel w jego towarzystwie jest ogromną przyjemnością. Ma fajną konsystencję i bardzo ładnie się pieni, dodatkowo zawiera małe drobinki brokatu, które na ciele wyglądają naprawdę uroczo.





2. Herbata to decydowanie mój ulubiony napój, zwłaszcza o tej porze roku, kiedy najbardziej doceniam jej właściwości rozgrzewające. Ciężko było mi wybrać tylko jedną, ponieważ mam w tej dziedzinie wielu ulubieńców, np. Green Hills o smaku pomarańczy z cynamonem i goździkami albo Rooibos karmelowy. Moim ostatnim ulubieńcem jest jednak Dilmah Naturally Spicy Berry, która ma bardzo złożony owocowy smak ale z odrobinką przypraw dopełniających całą mieszankę. Idealna na chłodne wieczory.





3. Sezon jesienno-zimowy to w zasadzie jedyny czas, kiedy palę świece, najczęściej sięgam jednak po woski oraz olejki, które otulają moje mieszkanie w przyjemny zapach. Niezbędnikiem przy tego typu działaniach jest oczywiście kominek. Mój zamówiłam na allegro i jestem z niego na prawdę bardzo zadowolona. Ma bardzo prosty i uniwersalny design, a co najważniejsze jest wytrzymały i świetnie się sprawuje.




4. Moim jesiennym niezbędnikiem w makijażu stała się paletka Make Up Academy, Undress Me Too, która zawiera 12 cieni o fantastycznej jakości. Kolory są naprawdę przepiękne, trochę neutralne ale także zjawiskowe, idealne na jesień. Konsystencja cieni, jest dość miękka i satynowa, łatwo nabierają się na pędzelek i długo utrzymują się na powiece, nawet bez użycia bazy.





5. Jeśli chodzi o mój ulubiony zapach tej jesieni, to jest to Beyonce Heat, który zdecydowanie kojarzy mi się z tą porą roku, przywołując przyjemne wspomnienia sprzed kilku lat, kiedy miałam z nim styczność po raz pierwszy. Jest dosyć słodki, bardzo zmysłowy i naprawdę intrygujący. To perfumy raczej ciężkie i przyjemnie otulające, idealne na chłodniejsze dni. Ich trwałość oraz wydajność są bardzo zadowalające i naprawdę nie mam nic do zarzucenia, może tylko to, że uzależniają. 





6. Niestety nie jestem molem książkowym ale chłodniejsze dni sprawiają, że mam więcej czasu i ochoty na czytanie. Ostatnio wpadła mi w ręce książka Design i Grafika Dzisiaj, która prezentuje różne dziedziny grafiki użytkowej, analizuje je poprzez typografię, połączenie tekstu i obrazu, zwraca też ogromną uwagę na wzornictwo. Jest to świetnie wydany podręcznik dla fanów grafiki, designu oraz sztuki.




7. Ostatni niezbędnik jest może nie do końca oczywisty, ale bardzo praktyczny. Jest to bidon w pięknym, bardzo jesiennym, fioletowym kolorze, zakupiony w TkMaxxie. Miał służyć wyłącznie podczas treningu, ale jest tak wygodny, że zbieram go wszędzie. Staram się pić dużo wody w ciągu dnia, a korzystanie z niego to sama przyjemność.


Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje, daje mi to dużo radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)





44 komentarze:

  1. herbatka jesienia to jest to :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te perfumy, a herbatkę też bardzo lubię pic:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. That make up palete is so pretty! :))


    Giveaway on my blog: http://kapege23.blogspot.com/2014/10/tackicahendmejd-jewelry-and-giveaway.html

    Kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka jest na mojej wishliście *.* A żel musi pachnieć nieziemsko :3 Osobiście ega się cieszę na te ciemne i mroźne wieczory z serialem i zapachem wosków !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że masz Undress Me Too, a mnie właśnie kusiła :)! Jeszcze nie miałam nic z MUA i nie wiedziałam jak wypadają jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele jeszcze o mnie nie wiesz :) Całkiem fajna jakość, mnie satysfakcjonuje w pełni :)

      Usuń
  6. Na jesienne chlodne dni goraca herbatka z Dilmah to jeden z najlepszych srodkow rozgrzewajacych i zadawalajacych. Dziekuje Ci wiec, Ewelino za polecenie Naturally Spicy Berry, ktorej jeszcze nie pilam i z mila checia ja sprobuje. Beyonce Heat to rzeczywiscie intrygujacy i zmyslowy zapach, na chlodne dni wrecz idealny!! Pozdrawiam Cie serdecznie i udanego tygodnia Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbatkę to ja uwielbiam pić przez cały rok :) Ten żel pod prysznic wygląd pięknie, ale zapach totalnie nie mój. Nie lubię ciężkich i słodkich zapachów i nie zmienia mi się to ze zmianą pory roku. Przez cały rok lubię te same zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te perfumy są świetne, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne włosy, kolor i długość rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękne włosy!:),super post,też uwielbiam takie wieczory,zwłaszcza pod kocykiem;))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem dodałabym kubek lodów :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love that MUA palette too! Great items! :D xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm ta paletka z mua!
    Ja wczorajzaopatrzyłam się w cudną pachnąca świeczkę! :D
    Ale kominki też mnie kuszą :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy :)
    kocham herbatę, najbardziej o oryginalnym smaku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak! Nie ma to jak herbata w zimne, jesienne dni. :)

    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Zapraszam do subskrybowania i komentowania nowego filmiku!
    To dla mnie ogromna motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękne włosy *.* Mam bardzo zbliżone niezbędniki ; )

    bajeerancko.blogspot.com - Każda obserwacja to wielka motywacja ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na pierwszym miejscu dobra książka :) no i herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ich owocowe herbaty < 333
    a pozatym masz cudowny kolor włosów ! :) Co myślisz o wzajemnej obserwacji ?

    OdpowiedzUsuń
  19. żel bardzo mnie zaintrygował ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. herbata to jest to na jesienne wieczorki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny, prosty blog, zaczynam obserwować :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z kolei rozgrzewam się o tej porze roku aromatycznymi mieszankami herbat - naprawdę fajne mieszanki można dostać w sklepach z herbatą już za 20 zł więc nie jest to jakiś straszny wydatek. Do aromatycznych kąpieli również nie trzeba mnie namawiać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na http://confection24.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak bardzo lubię twojego bloga za te staranne zdjęcia! Powodują, że zawsze miło się czyta posty ♥
    + Karmelowa herbatka to również mój niezbędnik :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten zapach z serii Beyonce Heat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta herbatka jest cudowna ! Uwielbiam ją :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog ♥ może wspólna obserwacja, zacznij u mnie i daj znać ;** pozdrawiam!

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Herbata ... tak smacznie wygląda ;(

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tę herbatę! Bardzo fajny post i cudowny wygląd bloga. Jestem pewna, że będę wpadać tutaj częściej. Obserwuję! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Beyonce's fragrance looks amazing. Thanks for stopping by &
    followed you on GFC #80! Hope you follow me back!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo interesujacy blog,prosty,przejrzysty,staranne zdjecia,bede czesto tutaj zagladac,mam podobny typ urody chetnie podpatrze posty modowe,serdeczne pozdrowienia od rudowlosej:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świeczki, herbata i kubek termiczny to moi ulubieńcy tej jesieni! świetny post!

    juli-ia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. W tym tygodniu planuję kupić kominek :) Dostałam trzy przepięknie pachnące woski na urodziny i od miesiąca leżą w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I'd love to taste the infusion ;) xx
    Trend-Mae

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie włoski *-*
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks...........

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń