środa, 5 listopada 2014

BRTC vs DR G.




Miłośniczką kremów BB, stałam się kilka miesięcy temu i muszę przyznać, że jestem zauroczona ich działaniem do tego stopnia, że nie wyobrażam sobie powrotu do podkładów. Moje pierwsze podejście do tego typu produktów, miało miejsce kilka lat temu i była to  totalna klęska. Teraz jest inaczej, a moimi ulubieńcami są DR G. Gowoonsesang Super Light oraz BRTC Whitening & Repairing, które są do siebie podobne, dlatego pokusiłam się na ich porównanie.





1. Oba produkty mają bardzo jasny kolor, który dobrze dopasowuję się do cery i nie utlenia się z czasem. Idealnie sprawdzą się u osób o jasnej karnacji. BRTC ma jednak mniej szarych pod tonów i jest . Na twarzy jednak wyglądają niemalże identycznie.

2. Ich krycie jest bardzo dobre, oba produkty dobrze ukrywają zaczerwienia i wypryski, ładnie wyrównują koloryt cery, nie tworząc przy tym efektu maski. Kremy doskonale stapiają się z cerą. Dr G. pomaga rozjaśnić pigmentację oraz blizny potrądzikowe, natomiast BRTC dodaje więcej blasku, idealnie sprawdza się przy zmęczonej cerze. Są lekkie i trwałe jak BB ale kryją jak podkład. 




3. Oba kremy trzymają się na mojej twarzy na prawdę długo, mimo że nie używam pudru, to po całym dniu wyglądają niemalże jak po aplikacji i uważam, że to jest ich ogromny plus. Myślę jednak, że jest to kwestia bardzo indywidualna, ja nigdy nie miałam problemu z trwałością tego typu kosmetyków.


4. Krem z DR G. pozostawia bardzo ładne, lekko matowe wykończenie, dzięki temu mogłam zrezygnować z nakładania pudru. Ma delikatny, zdrowy blask. Natomiast produkt z BRTC na więcej blasku niż jego poprzednik, chociaż porównując go do azjatyckich kremów bb, które pozostawiają mokre wykończenie i naprawdę się świecą, wypada całkiem nieźle.




5. Oba BB są bardzo gęste, zwłaszcza w porównaniu do innych tego typu kosmetyków. Ich konsystencja jest zdecydowanie bardziej stała niż płynna. BRTC jest jednak zdecydowanie gęstszy i odrobinę cięższy.


6. Pojemność obu produktów jest zbliżona do siebie, DR G. składa się z 45 ml., natomiast         BRTC 35 g. Podobnie jest z wydajnością, każdy z nich starcza mi na około 4-5 miesięcy       codziennego stosowania, chociaż moim zdaniem, ciut lepiej w tej kwestii sprawuje się DR G. 





7. Początkowo sądziłam, że krem z BRTC jest tańszym odpowiednikiem DR G., jednak oba produkty można znaleźć na allegro lub ebay w podobnej cenie 100 zł- 120 zł. Zdecydowanie cena nie jest niska, ale biorąc pod uwagę działanie, jak również wydajność, uważam że warto.





Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje, daje mi to dużo radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)

64 komentarze:

  1. Ale masz śliczne włosy *.*



    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne włosy! :)
    Zazdroszczę :/

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting post! Nice review! :)

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna masz cere i cudowne wlosy... produkty chetnie wyprobuje, choc chyba dopiero jak bede w Polsce to je kupie:) Wlasnie poszukuje dobrze matujacego podkladu, bo u mnie wszystkie matujace i tak po jakims czasie tzn, juz po paru minutach...nie zdaja egzaminu... Dziekuje wiec za polecenie i serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam ich, są bardzo wydajne, więc można zainwestować 100 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ani jednego ani drugiego :/ czas to zmienic :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie dobrze kryją! :)

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG - ♡kliknij♡
    Pozdrawiam - Steffy.

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, nie moge napatrzec sie twoim wlosom;d
    Mam do ciebie i do was wszystkich prosbe. moglibyscie poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje :D tylko prosze szczerze (90 osob napisalo ze kliknelo a zrobilo to tak naprawde 43), wiec to bedzie sparawdzane;p Wybbiore kilka blogow i ich polece;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów,ja jednak nadal nie jestem do nich przekonana;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe propozycje :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię kremy BB, ale te pierwszy raz widzę na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremy wyglądają fajnie, masz ciekawą urodę, nie myślałaś o tym żeby zostać modelką?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz je widzę na oczy :D

    weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. koreańskie kremy bb są podobno świetne, muszę spróbować ;)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe produkty!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. musi Ci być w nich bardzo ładnie :) piękne włosy i typ urody!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tym drugiem zdjęciu wyglądasz jak mała japonka jakaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że ładnie kryją - ile razy miałam jakiś bb, zawsze był bardzo słabo kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wcześniej Skin 79 i Holikę i one faktycznie były słabe w te klocki, ale te kryją bardzo ładnie :)

      Usuń
  20. Moim ulubieńcem jest krem bb z under twenty. Masz bardzo ciekawy typ urody ;)

    http://sylwiasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com''>♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę przyznać , że jeszcze nigdy nie używałam kremu BB.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja jakoś nie mogę się przekonać do kremów BB... wydaje mi się, że są do niczego :) W każdym razie bardzo mi się podoba to Twoje zdjęcie w tym poście! Masz śliczne kreski i tak fajnie światło pada na Twoje włosy z lewej strony.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. + Tak , jak obiecalam obserwuje jako: Małgosia MAciejewska i licze na szczery rewanz;d
    Zapraszam:
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękną urodę ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog. :)
    http://www.kierunkowy48.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz prześliczny kolor włosów *.* Co do kremów BB zdecydowanie wole podkłady
    Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/
    Co powiedziłabyś na wspólną obs?jeśli się zgadzasz zacznij,zrewanżuje się

    OdpowiedzUsuń
  29. oo, fajny produkcik :)

    famelle.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja miałam krem BB z Nivea i obecnie mam z Maybelline i jestem zadowolona z tego obecnego :)
    http://whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam okazji ich testować ale Twoja twarz promienieje i to mówi wszystko :) z chęcią znów tu wrócę, co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow śliczne zdjęcia na prawdę. Co do mnie to jakoś nie mogę przekonać się do BB, uważam, że dosyć kiepsko zakrywają niedoskonałości skóry, ale to moje zdanie, w końcu każdy lubi co innego :) Ja zapraszam na na moje bloga-->http://dontperfect.blogspot.com/ mam nadzieję że ci się spodoba, jak tak to kliknij ,,Obserwuj'' i śledx moje nowy posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale te dwa produkty łączą w sobie cechy kremu BB, czyli lekkość i trwałość ale kryją jak podkład. :) Połączenie idealne i myślę, że warte wypróbowania :)

      Usuń
  33. nie używałam żadnego z tego kremu,ale może na jakiś sie skuszę :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz śliczną cerę. Ja obecnie używam kremu BB z Maybelline.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. masz śliczne oczy :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. masz przepiękną urode! nie mogę się napatrzeć ;) obserwuje!
    zapraszam do mnie http://dominicamolik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Może się na nie skusze, twoja cera wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Do najtańszych nie należy ale rzeczywiście po Twoich opiniach chętnie bym się na to skusiła, efekt cudowny :) Przede wszystkim też dlatego,że posiada wysokie filtry ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post. :)
    www.kierunkowy48.pl :)

    + Robię szablony na zamówienie jeżeli jesteś chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja używam kremów BB z Under Twenty :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie miałam żadnego z tych produktów ;)
    klikniesz u mnie na baner sheinside? :*

    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <----

    OdpowiedzUsuń
  42. Good post!!
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/my-must-have-comsetics-for-fall.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam tych produktów! :) ;*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam jeszcze żadnego z tych produktów .
    ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz przepiękny kolor włosów! Tylko pozazdrościć! Bardzo przydatny post!

    Mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki pod ostatnim postem oraz w benery z prawej strony? Jest to dla mnie bardzo ważne!
    Może wspólna obserwacja? ♥♥♥♥
    DZIĘKUJĘ♥♥♥♥♥♥♥
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny kolor włosów!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Również jestem zwolenniczką kremów BB, choć z tymi jeszcze nigdy się nie spotkałam, skusiłabym się do kupna, ale cena trochę zraża :)
    Masz piękne włosy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Widząc po zdjęciach, rzeczywiście wart zakupu. Ja natomiast używa produktu z Miss Sporty (uwaga, mogłam się pomylić w nazwie) i tez jestem niesamowicie zadowolona. Ważne, ze skora oddycha.
    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. muszę wypróbować te podkłady :D

    http://kalaandkalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. czegoś takiego szukam :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. nie znam żadnego z tych produktów, ale z twojego opisu wynika że są bardzo dobre! :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. niestety nie używałam jeszcze nigdy tych produktów ale wydają się ciekawe! bardzo ciekawy post

    juli-ia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie słyszałam do tej pory o żadnym z tych produktów, ale cóż może wypróbuję :>

    Mój blog -> KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam kilka podejść do oryginalnych BB kremów, ale nie przekonały mnie do siebie. Dobrze sprawdzają się latem, bo nie spływają ze skóry, jednak wracam chętnie do klasycznych podkładów i pseudo BB kremów, bo dają subtelniejszy efekt na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  57. Długo się wahałam ale przekonałaś mnie BB już kupiony czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Amazing product

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń