poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zimowe niezbędniki




Bardzo lubię zimę, to chyba najbardziej leniwa pora roku, kiedy możemy bez wyrzutów sumienia owinąć się w kocyk i popijając gorącą herbatę delektować się długimi wieczorami. Dziś chciałabym przedstawić, kilka moich bardzo subiektywnych ulubieńców tej zimy, które umilają mi ten chłodny ale także bardzo urokliwy okres.




1. Obecnie moim ulubionym zapachem są perfumy Beyonce Heat Rush, po które sięgnęłam oczarowana poprzednią edycją Heat. Są one słodkie, a jednocześnie bardzo subtelne i kobiece. W chłodne dni uwielbiam otaczać się cięższymi i otulającymi zapachami, dlatego jestem z nich bardzo zadowolona. 






2. Zimą moja skóra jest trochę bardziej sucha niż w innych miesiącach, idealnie spisuje się w tym czasie oliwka HiPP. Jest to całkiem naturalny kosmetyk o wspaniałym działaniu, Idealnie nawilża skórę, pozostawiając ją mięciutką i gładką. Dodatkowo wspaniale pachnie.






3.  Herbata to mój ulubiony napój, zwłaszcza o tej porze roku, kiedy najbardziej doceniam jej rozgrzewające działanie. Ostatnio oczarowała mnie Wild Cherry Punch z Regalo, która jest połączeniem wiśni oraz truskawki, z czarną herbatą z Cejlonu i hibiskusem. Przepięknie pachnie, a smakuje jeszcze lepiej. 







4. Kiedy wieczory są dłuższe i chłodne, częściej niż zwykle sięgam po książki. Moim ulubieńcem stała się pozycja 501 Wielkich Artystów, która jest przepięknie wydanym, grubym, przewodnikiem pokazującym najważniejsze postacie świata sztuki. Książka zawiera wiele reprodukcji oraz zdjęć i na pewno nie nudnym podręcznikiem. Myślę, że przypadnie do gustu,  nawet osobom nie  interesującym się sztuką.






5. W czasie zimy stawiam na mocniej podkreślone usta, zwłaszcza w odcieniach czerwieni. W tym roku bardzo spodobała mi się szminka Lady z Make Up Revolution, ale niekwestionowanym ulubieńcem jest Blackberry z firmy Revlon. Jest to piękny, bordowy kolor, który świetnie trzyma się na ustach. Nie wysusza, ładnie kryje i wygląda fantastycznie.






6. Mimo, że nie mam problemu z suchymi dłońmi, to zimą częściej sięgam po krem do rąk, moim ulubieńcem jest Zimowy krem do rąk marki Cztery Pory Roku. Przede wszystkim, pachnie przepięknie, naprawdę ideał na tę porę roku. Bardzo ładnie nawilża i wygładza skórę dłoni, u mnie sprawdza się bez zarzutów.




7. Idealnym dopełnieniem zimowych wieczorów są świece. Bardzo fajnym gadżetem jest latarenka Rotera z Ikei, która potrafi stworzyć ciepły i przyjemny klimat we wnętrzu. Ma uroczy, trochę świąteczny design. Jest ze mną już od lat i nie wyobrażam sobie bez niej, tej pory roku.






Zanim zapadniecie w zimowy sen, dajcie znać jacy są wasi ulubieńcy tej zimy. 
Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje, daje mi to dużo radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)

61 komentarzy:

  1. Moj ulubieniec to balsam do ciala Isana i oczywiscie gorąca herbatka :-)

    http://glupimbyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post. U mnie w zime nie obedzie sie bez cieplych skarpet, sweterkow i goracej herbaty :)

    Zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim ulubiencem jest herbata Liptona o smaku jablka i cynamonu. Rewelacja!

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swieczka zima dodaje nastroju to moj must have rowniez :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. heat są podobne do orifflamowskiego felicity, również je lubię. Tak samo z szminkami (i podkładami) od Revlona. Dobra jakość za dość względną cenę. Z Hippa oliwki jeszcze nie miałam, zazwyczaj wybieram bambino. Latarenkę mam podobną, ale czarną^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę powąchać ten zapach od Beyonce :)
    Pomadka ma boski kolor !

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor pomadki :))
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za zimą ;) a te perfumy pachną przecudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbata i książka podstawą zimowych wieczorów!
    Prześliczny jest kolor tej pomadki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie znoszę zimy :( Ale latarenka bardzo fajna :) A herbatę piję przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też piję herbatę cały rok, ale zimą to chyba hektolitrami :)

      Usuń
  11. Fajni ulubieńcy,lubię zimę ale tylko pod kołdrą :)


    Nowy post !
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/12/pierniczki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, ja jednak zimy nie cierpię, jeszcze jak jest łagodna i w miarę ciepła, to ok. Oby ta taka była.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialam Cie powiadomic, ze zostalas nominowana na moim blogu do wziecia udzialu w Liebster Blog Award.

    Wiecej informacji tutaj http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach od beyonce jest ladny

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie książka, herbata, balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne niezbędniki! Śliczny lampion, szkoda, że mam 2 godziny drogi do ikei :((
    Obserwuję.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy ta lampka jest świetna *-* mam taką sama :) zapraszam http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. WSPANIAŁOŚCI!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta lampka ;) Bardzo fajne rzeczy ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Beyonce Heat Rush ma wspaniały zapach :) Też na sezon zimowy zakupiłam kilka ciemniejszych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie podgrzewacz wygrywa ;) bez niego ani rusz..

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna pomadka Revlon, mój kolor ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zimowym ulubieńcem jest pomadka z Neutrogeny i mgiełka z Hollister'a :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mi niezbędny jest jakiś balsamik ochronny do ust :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, krem do rąk jest najlepszy.
    I do tego pomadka. ^^
    Mój zimowy zestaw:d

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  26. kreeem:o
    mam prośbe, klikniesz w duży link w mojej notce? to mega ważne...:( ---- > MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie herbata to must have na cały rok ^^
    Wesołych Świąt♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Herbatka ♥ Dobre niezbedniki.
    Wesołych Świąt
    my-crazy-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. mam tą szminkę z revlonu i w czasie wolnego noszę ją codziennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kremy do rąk, swieczki i herbatki to moje niezbędniki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też bardzo lubię oliwkę, jej zapach kojarzy mi się z dzieciństwem :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kremy do rąk z Cztery Pory Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. szminka najlepsza! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy 3IM (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł na post ! :)
    Uwielbiam kremy do rąk z CPR :)
    Może obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj mi znać :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mogę przeżyć bez pomadki, moje usta strasznie są suche w zime.

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham tą pomadkę ! <3
    obserwuję
    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale piękny kolor pomadki <3
    Ciekawy post :D

    + obserwuję :>
    Mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja mama ma ten perfum i zapach jest przepiękny! :))

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim ulubieńcem tej zimy jest zielona herbata z cytryną ♥


    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne niezbędniki, masz ślicznego bloga!
    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  44. Ja tez bardzo lubię herbaty :) I ta latarenka ładnie wygląda. Bardzo lubię palić świeczki, więc może kiedyś sobie ją kupie :) Niestety nie mam zbyt blisko do Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe produkty, latarenka świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mój zdecydowany ulubieniec to herbata! nieważne jaka, byle ciepła!

    http://juli-ia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Good post!!
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie latarenki. Sama mam jedną i ją uwielbiam <3
    Zapraszam na mój pachnący nowością blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice post

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń