sobota, 14 lutego 2015

Rocznica bloga | Konkurs Tangle Teezer






Dzisiejszy post jest dla mnie bardzo specjalny, a to dlatego że minął dokładnie rok, od kiedy istnieje FoxyLadyMe. Sporo się w tym czasie wydarzyło i niewątpliwie nie spodziewałam się, że prowadzenie bloga może w pewnym stopniu odmienić moje życie.




1.Mimo, że czasem mam wrażenie, że piszę tutaj od dawna, dokładnie pamiętam to podekscytowanie i pewien strach który towarzyszył zakładaniu tego bloga. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że było warto.


2. Między innymi dzięki założeniu bloga, ten rok oceniam w tak pozytywny sposób. Blog powstał w takim miejscu w moim życiu kiedy potrzebowałam jakiegoś działania i ja to działanie bardzo, bardzo polubiłam i chyba nie mogłabym z niego łatwo zrezygnować :) 





3. Pamiętam jak na początku ukrywałam blogowanie, bo przecież jak taka poważna osoba może zajmować się czymś takim, do tego uzewnętrzniając się w sieci ( a jestem raczej osobą zamkniętą i szanującą swoją prywatność). To na szczęście były obawy bezpodstawne, a okazało się że prowadzenie bloga nie jest tak łatwą pracą jak mi się wydawało, bo zdjęcia nie zrobią się same, pisanie nie zawsze przychodzi z lekkością, a słońce nie zawsze świeci.


4. Muszę się także pochwalić moją stale rosnącą społecznością. Być może, dla wielu z was te liczby wydadzą się niewielkie i nieistotne, jednak ja, z każdej nowej czytelniczki cieszę się jak dziecko. Bardzo doceniam wasze komentarze, odwiedziny, oraz obserwacje. 150 obserwatorów,  20000 wyświetleń, 1545 komentarzy i 36 opublikowanych postów.





5. Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym, którzy poświęcają odrobinę swojego czasu, żeby do mnie napisać. Czytam wszystkie komentarze i z chęcią odwiedzam wasze strony. Bardzo miło jest czuć, że inni choć trochę doceniają moją pracę.


6. Życzę sobie, żeby chciało mi się tworzyć jak teraz, a nawet bardziej. Chciałabym aby prowadzenie bloga dawało mi nadal tak dużo radości i pozytywnej energii. Bardzo bym chciała żeby mój blog rozwijał się, zarówno pod względem treści, jak również zdjęć i ogólnego wyglądu.






7.Skoro mój blog ma rocznicę, to moim czytelnikom należy się prezent. Z tej okazji przygotowałam mały urodzinowy konkurs. Przeglądając komentarze, zauważyłam że ogromną popularnością cieszy się szczotka do Tangle Teezer, dlatego kupiłam ją ponownie i postanowiłam obdarować nią, jedną z moim czytelniczek. Żeby wziąć udział, należy obserwować mojego bloga i zostawić komentarz pod tym postem.
Konkurs potrwa do 28 lutego, życzę powodzenia. :)




  Zapraszam na mojego instagrama klik 
Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje, daje mi to dużo radości i motywuje do tworzenia kolejnych wpisów. :)

67 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesu w blogoswerze :) Obserwuję cię już dłuższy czas i muszę przyznać, że bardzo lubię czytać twoje posty :) Zostawiłam kilka "lajków" na ig
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy, przecudowne zdjęcia zwłaszcza pierwsze :)
    Biorę udział w konkursie jak najbardziej przydałby mi sie TT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję roku bloga i tylu osiągnięć :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, obserwuję twojego bloga od początku i widzę jak się rozwija :) Konkurs też super, fajnie że sama wybrałaś i kupiłaś nagrodę. Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku! Oby następny był jeszcze bardziej udany :)
    Biorę udział w konkursie.
    Śliczne zdjęcia!

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, życzę Ci, abyś się dalej rozwijała, patrząc na początki, a do czego doszłaś teraz jest to ogromny sukces :) i na początku nie było źle, ale teraz jest lepiej i wierzę w to, że może być jeszcze lepiej. Życzę Ci także, aby to co robisz sprawiało, że będziesz się uśmiechać :)
    Po prostu sto lat i wszystkiego najlepszego
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bloguj jeszcze wiele lat :)
    blogowanie to bardzo rozwijające hobby - uczy gospodarowania własnym czasem, pozwala otworzyć się na innych ludzi, oswaja z krytyką... moim zdaniem warto prowadzić bloga.
    dla siebie samej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tak dalej ! :) Ale ten czas leci :)
    Biorę udział chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życze dalszych sukcesów! Czas mge aszybko leci, mój blog istnieje już od października, nie mogę w to uwierzyć:)
    Super, że wymyśliłaś konkurs, jeszcze w dodatku taka nagroda! Każda z nas chyba chce ją wygrać:)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i życzę kolejnych wspaniałych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i życzę kolejnych pomyślnych lat blogowania :) Ja do tej pory się ukrywam z blogowaniem, bo boje się jak znajomi to przyjmą, chociaż część, która o tym wie mnie bardzo wspiera, jednak nie każda osoba podobnie by zareagowała. Jeszcze raz najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i mam nadzieje, że następny rok będzie dla Ciebie jeszcze lepszy :*
    http://gloriousdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę CI 2 RAZY TYLE OBSERWATORÓW I WIERNYCH CZYTELNIKÓW ! :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana gratuluję rocznicy : ) Ja niestety moją rocznice bloga przełożyłam bo akurat w dzień blogowych urodzin zmarła mi Babuszka i niespecjalnie przyjemnie było :(
    Życzę samych blogowych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zakochałam się w Twoich włosach ! ;)

      Usuń
  15. Gratuluję już roku w blogsferze! :) Oczywiście biorę udział w konkursie - obserwuję :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ………… ( …… ( ……( …… (
    …………… () --- () --- () --- ()
    …………… || -— || — || — ||
    ………… .{*~*~*~*~*~*~*}
    ………@@@@@@@@@@@@@
    …… { ~*~*~*~****~*~*~*~ }
    … . @@@@@@@@@@@@@@@
    … .{*~*~*~* 100 LAT;;; *~*~*~*}
    …{ *~*~ * 100 LAT 100 LAT ~*~* }
    …{ ~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~ }
    …@@@@@@@@@@@@@@@@@
    ……………… … )---------(
    ………… ____ ,-----------, ___
    …… … /_________________\
    *”~~”*°•._~”*°••°*”~_.•*”~~”*°•.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto latek dla bloga! Życzę sukcesów w blogowaniu. Biorę udział w konkursie, obserwuję jako Rilseee :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twojego bloga jest taki rzeczowy - same konkrety w przyjemniej formie ;)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje roku w blogosferze i życzę dalszych sukcesów :* Już od jakiegoś czasu Cię obserwuję i bardzo lubię czytać twoje posty, jest w nich coś czego nie doszukałam się w innych blogach, co przyciąga człowieka i chce tutaj jeszcze zajrzeć. Dlatego pisz dla nas jeszcze więcej.
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu, od jakiegoś czasu "chodzi" za mną ta szczotka, a nóż się uda wygrać ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Powodzenia w dalszym bloggowaniu :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  23. gartuluję roczku bloga :)

    biorę udział :)
    obserwuję jako Izilley (bez zdjęcia :))


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Yes, I follow you on gfc #159, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :)
    Biorę udział, może TT rozczesze moje kołtuny,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też na początku ukrywałam bloga, ale podzielenie się z nim ze znajomymi to najlepsze co mogłam zrobić!
    + Zaglądam tu często i naprawdę widzę jak się starasz, więc wróżę Ci duży sukces :) Tak trzymaj!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje!
    jak najbardziej biorę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, życzę jeszcze więcej sukcesów:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląda ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Ci, aby blog wytrwał jeszcze dużo więcej ! :)
    Prześliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. hejka, zaobserwowałam, nie lubię pisać komentarzy ale napiszę, bo założyłyśmy bloga z przyjaciółkami i fajnie gdybyś zerknęła :D http://kissoki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. hejka, zaobserwowałam, nie lubię pisać komentarzy ale napiszę, bo założyłyśmy bloga z przyjaciółkami i fajnie gdybyś zerknęła :D http://kissoki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wytrwałości w pisaniu :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję takiej rocznicy! :D
    Oczywiście obserwuję (pod nazwą Agata) i biorę udział w konkursie :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny blog
    Obserwuję i biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje roku i zycze Ci Ewelinko kolejnych wspanialych lpostow, dajacych wiele radosci i pozytywnej energii !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog! Życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję roku! Mój blog też ostatnio obchodził ^^

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! Pamiętam jak zaczynałaś i uważam, że zrobiłaś duży progres ;)

    justonephotodaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow to już rok :). Życzę mnóstwa inspiracji i weny do pisania postów.
    U mnie w końcu IV rozdział , mam nadzieję że przeczytasz i skomentujesz:).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet spoko blog ale słaba nagroda moglas kupic cos drozszego szczotke to ja se sama moge kupic

    OdpowiedzUsuń
  43. Super ! Gratuluję rocznicy i powodzenia na dalsze lata <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A mówią, że rude to wredne! (Chyba największa fikcja pełzająca po świecie). Gratuluję wspaniałej osobowości oraz roczku na koncie :-) Przepiękna estetyka. Bardzo podziwiam osoby, które są wytrwałe w swoich postanowieniach i blogowaniu. Warto iść cały czas naprzód, a Twój postęp jest bardzo duży i niesamowicie twórczy. Na pewno zostanę tutaj na kilka następnych lat.
    Co do Anonimowej wypowiedzi - jasna cholera no! Wyjść i ukatrupić tylko. Szczotka należy do prestiżowych, że tak to ujmę. Nie kosztuje dyszki, a co więcej, nie każdego stać na prezenty za dwieście złotych - a przeważnie na większych rozdaniach są to gadżety od sponsorów, całkowicie za darmo, więc uważam, iż jest to komentarz uwłaczający i zbędny.

    Pozdrawiam ciepło i czekam na 28 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję sukcesów i życzę jeszcze więcej wytrwałości :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje pierwszej rocznicy bloga! Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję wytrwałosci :) obyś została z nami kolejny rok!
    Świetny design bloga + cudowna jakość zdjec :)
    Ogólnie blog mi się podoba, więc obserwuję ♥
    Mój blog, zapraszam (KLIK)♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję roku i życzę kolejnych... lat! :) Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny blog :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję, i mam nadzieję, że ten blog będzie istniał przez dobrych wiele lat ;) Masz taki piękny kolor włosów!!! Zazdroszczę..

    http://only-beautiful-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. You're Beautiful XXX

    http://itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestes śliczną osobą! Świetny mini torcik! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie: http://witamina1.blogspot.com/
    odwdzięczam się za kom :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! A co z wynikami konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki były, zgodnie z obietnicą 28 lutego :)
      http://foxyladyme.blogspot.com/2015/02/designerskie-ozdoby-na-sciane-gotowe-do.html

      Usuń
  54. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nice post..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń