środa, 26 sierpnia 2015

Bransoletka SOUFEEL


Jak każda kobieta, czasem bywam sroką i z dużą przyjemnością zwracam uwagę na błyskotki. Ostatnio najbardziej w mój gust, trafia delikatna, raczej subtelna biżuteria. Z ogromną przyjemnością podjęłam się więc współpracy z firmą Soufeel.




1. Po otworzeniu przesyłki zostałam pozytywnie zaskoczona, z jaką dbałością została zapakowana. Mamy gwarancję, że biżuteria, którą zamawiamy dotrze w nienaruszonym stanie. Warto wspomnieć także o czasie oczekiwania, który w moim odczuciu był bardzo krótki. Jeśli chodzi więc o kwestie dostawy to na prawdę ogromny plus.




2. W zestawie, otrzymujemy także pudełko z przepiękną kokardą oraz firmową, torebeczkę, jest to więc idealna propozycja na prezent, dla kogoś wyjątkowego. Całość sprawia na prawdę bardzo eleganckie wrażenie.


3. Na stronie firmy Soufeel, znajdziemy ogromny wybór zarówno gotowych zestawów, jak również i poszczególnych zawieszek, które pozwalają na skomponowanie spersonalizowanej bransoletki. Możemy więc stworzyć własną, unikatową biżuterię, która będzie dostosowana do naszych potrzeb.




4.  Sama biżuteria, jest wykonana ze srebra, szkła Murano i cyrkonii Swarovski. Idealna propozycja dla osób, które cenią sobie jakość i szukają czegoś na lata. Moim zdaniem jest przepiękna i solidnie wykonana. Zdecydowanie prezentuje się jak z wyższej półki.




5. Na stronie możecie wybrać długość waszej bransoletki, co daje pewność że będzie ona idealnie dopasowana. Dla mnie jest to ogromny plus, ponieważ jako posiadaczka drobnych nadgarstków, często miałam problem z za luźną biżuterią, co jest dosyć kłopotliwe.

6. Na komplement zasługuje także zapięcie, które jest wygodne w użyciu i wykonane w bardzo ciekawy sposób. Jest na tyle solidne, że nie musimy się obawiać że się rozepnie albo zerwie w ciągu dnia, co zapewnia spore bezpieczeństwo oraz komfort. Moim zdaniem taka dbałość o szczegóły, świadczy o jakości firmy.



7. Bransoletka jest warta swojej ceny, która może wydać się dosyć wysoka, ale możecie mi wierzyć że jest adekwatna do jakości materiałów oraz samego wykonania. Oszczędzamy natomiast na przesyłce, która przy zamówieniu za ponad 50 dolarów jest darmowa. Uważam, że jest to doskonały pomysł na prezent, chociażby dla siebie samej.




64 komentarze:

  1. Ladnie sie prezentuje, szkoda tylko, ze nie pokazalas jak wyglada na Tobie... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Masz rację, postaram się dodać takie zdjęcie :)

      Usuń
  2. Te bransoletki są cudowne <333
    Zawieszki "powalają na kolana", przeglądałam ich asortyment i jest bardzo duży wybór :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, chyba sama sobie taka zamówię :) Jak długo czkalas na przesylke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka doszła do mnie w ekspresowym tempie, polecam :)

      Usuń
  4. Prześliczne zdjęcia.Bransoletka też jest niczego sobie ! Dobrze znam tą firmę i mogę z czystym sercem polecić .
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia !
    Obserwuje ;)
    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bransoletka jest prześliczna! Naprawdę bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra ma bransoletkę tej firmy i jest naprawdę śliczna, ale Twoja jest równie piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zawieszki!

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszki są cudne :) To idealny prezent, chyba dla każdej kobiety, która choć trochę lubi błyskotki :) Myślę, że taką w kształcie aparatu sprezentuję mojej Pani Fotograf :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, aparat to chyba moja ulubiona zawieszka, jest przesłodka :)

      Usuń
  11. Piękna ;)
    Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo o nich słyszałam i świetnie się prezentują! :D ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletki od nich są po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna jest! *.*

    U mnie konkurs. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta biżuteria! :)
    Gratuluję współpracy i powodzenia!
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna :) też mam bransoletkę od soufeel, tylko
    że kiedyś dawali sztywną bransoletkę i trzy obowiązkowe
    zawieszki, aparat, kuleczkę i walizkę ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest, sama mam już drugą w swojej kolekcji i jestem nimi zachwycona ! <3
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie rzeczy!!! :) Drobiazg, a dodaje klasy :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne bransoletka, chyba kupię taką mamię na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bransoletka. Szkoda właśnie,że nie pokazałaś tego na sobie ani nie pokazałaś zdjęcia tego zapięcia.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna! Podoba mi się znacznie bardziej niż Pandora...oj chyba ją sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletka naprawde sliczna! <3 btw super blog!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia wykonane! :) ja tez zaczynam z nimi współpracę. :P
    Dokładnie nie rozumiem, u nich też trzeba zbierać wejścia na strone? Z góry dziękuję za odpowiedz :)
    Buziaki !

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jesli możesz - kliknij - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumiem fenomenu tych koralików :)
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś innego, dla mnie są absolutnie przepiękne :)

      Usuń
  26. Bardzo fajna bransoletka. Masz bardzo dobry gust.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bransoletka *.* Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna bransoletka i ładnie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna bransoletka <3 Uwielbiam ją :)

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. prześliczna bransoletka <3
    Widać, że firma na wysokim poziomie :)

    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zawieszki wybrałaś! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna, delikatna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super bransoletka, coś z mojej branży :D!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    www.hand-md.blogspot.com
    OBSERWUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna bransoletka!

    http://classffriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bransoletka. Bardzo ładne zawieszki wybrałaś. Ja tak samo jak ty nie raz zamieniam się w sroczkę jak widzę coś cudownego. Ja najczęściej kupuje biżuterię ręcznie robioną, gdyż lubię mieć coś wyjątkowego. Swoją biżuterię kupuję w sklepie internetowym, który zajmuje się ręcznie robioną biżuterią z kamienni naturalnych oraz wyrobem orgonitów. Mają naprawdę śliczną biżuterię i nie tylko. Jakby ktoś chciał zobaczyć ich biżuterię lub orgonity to zostawiam linka http://www.magicstones.co Pozdrawiam. Dominika

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna bransoletka, aż zastanawiam się nad kupnem.
    Zapraszam na mojego bloga
    http://agatartist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń