niedziela, 15 listopada 2015

Jesienne niezbędniki




Jesień rozgościła się już na dobre i rozpieszcza nas wspaniałą paletą kolorów i ciepłymi promykami słońca. Uwielbiam jej klimat, leniwych wieczorów pod kocykiem, z kubikiem gorącej herbaty i rześkich spacerów po parku wśród pachnących liści. Tym chętniej podzielę się więc z wami moimi jesiennymi ulubieńcami. 






1. Jesienią zdecydowanie czyta mi się najlepiej. Moim ulubieńcem w tej dziedzinie jest pozycja "Gaudi. Geniusz z Barcelony".  Książka jest dowcipną i barwną jak jej okładka, biografią artysty. Będąc w Hiszpanii zachwycałam się architekturą Gaudiego, dlatego miło jest się dowiedzieć więcej o samym projektancie i to w tak pełen humoru sposób. Świetna propozycja nie tylko dla miłośników sztuki.





2. Kiedy nastaje jesień, więcej czasu spędzam rozkoszując się domowymi pieleszami. W moim kominku zapachowym, królują ciepłe i otulające woski, które swoją wonią umilają mi czas. Amber Moon, Honey Glow i Home Sweet Home z Yankee Candle intensywnie emanują pięknymi nutami i sprawią, że każdy dom będzie przytulniejszy.Uwielbiam ten czas.





3. Moim kolejnym niezbędnikiem jest krem do rąk Yves Rocher Cacao & Orange, który pachnie tak apetycznie, że mogłabym go zjeść. Szybko nawilża i bardzo dobrze nawilża dłonie. Jego stosowanie jest prawdziwą chwilą przyjemności w chłodniejsze dni.





4. Idealnym produktem do ust na jesień jest masełko do ust Nivea Vanilla & Macadmia. Fantastyczni się rozprowadza, nie klei się, ale najważniejsze że przyniosło mi natychmiastową ulgę na moje spierzchnięte usta. Jego aplikację umila wspaniały, delikatnie waniliowy zapach.





5. Kiedy tylko robi się chłodniej, bardzo lubię się otulać ciepłymi zapachami. W tym roku polubiłam perfumy Calvin Klein Euphoria, które są słodkie, intensywne i w moim odczuciu dosyć ciężkie. Kojarzą mi się z tajemniczą, elegancką i sexowną kobietą. Ideał na chłodniejsze dni.

6. O tej porze roku zdecydowanie częściej maluje paznokcie, zwykle wybieram ciemniejsze kolory, z którymi nie każdy zmywacz daje sobie radę. Moim absolutnym hitem w tej dziedzinie są płatki do zmywania paznokci z serii P.S. LOVE, świetnie spełniają swoją rolę, nie wysuszając paznokci i do tego ślicznie pachną. Będąc w Primarku warto po nie sięgnąć.





7. Nie wyobrażam sobie jesieni bez herbaty, kiedy tylko robi się chłodniej sięgam po nią jeszcze częściej niż zwykle. Moim ostatnim odkryciem jest Black Currant z firmy Teekanne, czyli połączenie czarnej herbaty z czarną porzeczką. Wspaniale smakuje i rozgrzewa w chłodnie wieczory.





Dajcie znać w komentarzach, za co wy kochacie jesień, i bez czego jej sobie absolutnie nie wyobrażacie . :)

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam korzenne zapachy tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne! :) ta herbata jest przepyszna, uwielbiam ją. A zdjęcia mnie oczarowały. Dla mnie niezbędnikami będzie książka, muzyka, herbata, pomadka i kremy do rąk :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdecydowanym ulubieńcem jesieni jest czarna herbata. :)
    Śliczne zdjęcia! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie jesiennego wieczoru bez dobrej książki czy filmu, kocyka, herbatki, no i zapachowej świeczki.
    Faktycznie niezbędniki.
    U mnie nowy post z 2 rozdziałem mojego opowiadania i zdjęciami

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. YC rządzą! też miałam ostatnio post z jesiennymi must - have ale nic nam się nie pokryło ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne niezbedniki!! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! <3 ------------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim jesiennym ulubieńcem są zdecydowanie grube swetry <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień bez herbaty, to nie jesień!

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwilbiam zapachowe świeczki, a od herbaty jestem uzależniona <3
    catherineblvck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zawsze pięknie i kolorowo :) Wspaniali ulubieńcy, książka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesień to jedyny okres w którym piję herbatę :D
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbuje ten krem do rąk. Uwielbiam pomarańczowy zapach :)
    http://gloriousdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia, masz ciekawy niezbędnik :)
    Herbatkę z chęcią bym wypiła :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbata , świeczki i dobry serial to według mnie najbardziej potrzebne rzeczy na jesienne wieczory ;)

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam świeczki zapachowe, ale zamiast herbaty wolę kawę lub kakao ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny post
    bardzo lekko się czyta twoje posty i to jest mega fajne
    nie moge się doczekać nowej notki
    prześliczne zdjęcia ! ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten zmywacz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ciekawe posty !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twórczość Gaudiego, koniecznie muszę przeczytać tą biografię!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście bez książki i herbaty oraz wosków i świec nie wyobrażam sobie tej pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny niezbednik. Niektore z tych rzeczy mialam okazje osobiscie poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się muszą być pięknie pachnące świece, które tworzą nastrój i dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj, takie płatki do zmywania paznokci baaardzo by mi się przydały!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te masełka do ust z Nivei! Chociaż wolę malinowe :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestem tej 'pomadki':))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kocham jesien za kolory i za to ze moge bezkarnie palic swieczki bo jest cudowny nastroj no i Halloween! <3
    Musze kupic sobie ten krem do rak !!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  28. ten krem mnie zaciekawił :)
    uwielbiam woski yankee candle ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostałam niedawno ten perfum w prezencie i powiem Ci, że rzeczywiście jest to zapach idealnie pasujący do dni takich jak dziś:)
    Zapraszam do mnie na www.BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bez herbatki nie mogę wyobrazić sobie całego roku!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Te woski są genialne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te woski,zwłaszcza jesienią:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam świeczki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również nie wyobrażam sobie jesieni/zimy bez herbatki :) Ogólnie to piję ją przez cały rok, bo bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  36. "Euphoria" jest ukochanym zapachem mojej przyjaciółki :) Ja z Kleina kocham "Eternity"

    OdpowiedzUsuń
  37. Również jak Tu uwielbiam pić herbaty. Zwłaszcza z pomarańczą. Jesieni nie wyobrażam sobie bez książek ale fantastycznych bądź erotyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię twoich ulubieńców, zawsze znajdę coś nowego dla siebie :-)
    Ten zmywasz wygląda super, szkoda że u nas nie ma Primarka :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Woski to też mój niezbędnik, lubię być otulona jesiennymi zapachami <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetni ullubieńcy :3 Ja kocham herbatę, opije ja parę razy dziennie <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten yves rocher mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Loving that Yves Rocher product ! <3

    Trend-Mae

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmmm Euphoria<3 Jeśli często wracasz do tego zapachu, to powiem, że warto zrobić zapasy. Perfumy CK od jakiegoś czasu robi Coty i niby pachną tak samo, ale trwałość już jest słabsza :( Ja właśnie poluje na jakieś staruszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo proszę nie wiedziałam, wielka szkoda. Dziękuje za cenną informację! :)

      Usuń
  44. Yankee Candle to zdecydowany niezbędnik jesieni, uwielbiam palić świece, czy woski :) Bardzo lubię masełka do ust z Nivea :) Od herbaty jestem uzależniona przez cały rok, a jesienią jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nie wyobrażam sobie przetrwać jesieni bez ciepłych kapci na nogach, dobrego filmu lub serialu wieczorem oraz oczywiście ciepłej herbatki z cytryną lub kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Herbatę na pewno wypróbuję! Strasznie lubię czarną porzeczkę, ale herbaty o tym smaku już tak średnio, bo zwykle owocowe na hibiskusie, a jak ta jest czarna to będzie moja :D.
    Lubię te masełka Nivea, teraz mam jagodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny niezbędnik, mam podobną listę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie podczas jesieni króluje ciepły kocyk, kawka z cynamonem, kot obok i dobra książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Narobiłaś mi ochoty na ten krem do rąk i herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Same zdjęcia mnie oczarowały! Świetny wpis :)
    Moimi niezbędnikami na jesień są: książki, herbaty, kakao, ciepłe sweterki i świeczki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajni ulubieńcy :) Masełka do ust Nivei są cudowne :) Zaciekawiły mnie te płatki do zmywania paznokci, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję je przetestować :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  52. Musze wypróbować ta herbate jeszcze takiej nie pilam :)
    Świetny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne rzeczy!
    Na pewno wypróbuje tą herbatkę, kocham pić herbaty zwłaszcza jesienią/zimą! :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny niezbędnik. Ja właśnie muszę kupić sobie jakiś ładnie pachnące świeczki. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne rzeczy, idealne na jesień. Tą książkę sama z chęcią bym przeczytała :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz bardzo fajną jakość zdjęć :) A ten niezbędnik jest bardzo podobny do mojego :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Herbata, książka i zapalone świeczuszki :-) kocyk i chwilka tylko dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdecydowanie jesienne niezbędniki :) ja do swoich zaliczę jeszcze
    ciepłe brania, cukrowe pianki, pomarańcze i ciemne kolory :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Gorące kakao ,ciepły koc i miła atmosfera tyle mi wystarczy :) Uwielbiam Yankee Candle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cholernie podoba mi się klimat zdjęć, sam w sobie jest taki nieco jesienny! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. muszę przetestować to masełko, babylipsy trochę mi się znudziły ;P

    OdpowiedzUsuń
  62. Naprawdę świetny niezbędnik ;) Uwielbiam te masełka z Nivea i chyba już wszystkie miałam na swoich ustach :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Balsam lub ochronna pomadka do ust i krem do rąk to również moje jesienne niezbędniki. Uwielbiam także woski, zwłaszcza ciepłe, korzenne i świąteczne zapachy, czasem wybieram jednak samplery. Ponadto moimi niezbędnikami są ciepły koc, polar (straszny ze mnie zmarzluch), gorące kakao i ulubione seriale, którymi wypełniamy długie, jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń