wtorek, 24 listopada 2015

Moja naturalna pielęgnacja twarzy


Od kilku lat, staram się, aby pielęgnacja mojej twarzy była jak najbardziej naturalna, na mojej delikatnej, wrażliwej cerze sprawdza się najlepiej. Dokładnie czytam składy wszystkich produktów, bo wiem że wiele ze składników mnie podrażnia, a nawet powoduje trądzik. Wyznaję zasadę jakość, a nie ilość, co wynika z lenistwa a także minimalizmu kosmetycznego, który wciąż wprowadzam w życie. Staram się także wybierać kosmetyki nie testowane na zwierzętach.




1. Do mycia twarzy używam mydła Aleppo, które już kilka lat temu podbiło moje serce. Aleppo to w 100 % naturalne mydło lecznicze, które doskonale  doskonale radzi sobie z trądzikiem, zaskórnikami, przyspiesza gojenie się ranek, pozostawiając skórę gładką i miękką. Doskonale oczyszcza moją skórę, nawet z makijażu. Mydło alep to nieodłączny element mojej codziennej pielęgnacji.





2. Do demakijażu używam kultowego już lipowego płynu micelarnego z Sylveco, który mimo że jest naturalny świetnie radzi sobie z usuwaniem makijażu. W tempie ekspresowym radzi sobie nawet z eyelinerem, zostawiając skórę gładką, nawilżoną i mięciutką w dotyku. Nie podrażnia moich bardzo wrażliwych oczu, więc myślę że nie zawiedzie nikogo.




3. Od bardzo dawna moim absolutnym ulubieńcem w pielęgnacji twarzy jest żel aloesowy z firmy Gorvita, po który najczęściej sięgam rano. Szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i gładką. Wiele kremów do twarzy bardzo mnie uczula i zapycha, a ten żel dzięki swojemu naturalnemu składowi koi moją cerę i przyspiesza gojenie się blizn. Jeszcze zdrową alternatywą dla niego będzie All Terrain, który można kupić na iherb. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że odmienił stan mojej cery, na plus oczywiście. 

4. Na stałe w mojej pielęgnacji rozgościł się także olej Marula od Acure, o którym pisałam już kiedyś tu: klik. Stosuję go na noc, po to by rano obudzić się z piękniejszą, świetnie nawilżoną skórą. Jego największą zaletą jest to, że świetnie radzi sobie ze skórą skłonną do wyprysków, przyspieszając ich gojenie.




5. Raz w tygodniu staram się delikatnie złuszczać moją skórę. Absolutnym hitem w tej dziedzinie został peeling to twarzy papaja i żeń- szeń z firmy Orientana. Jest połączeniem peelingu mechanicznego i enzymatycznego i pewnie dlatego jego działanie jest tak dobre. Skóra po nim staje się cudownie gładka, rozjaśniona, a nawet delikatnie nawilżona. No i ten zapach- uzależnia.





6. Podobnie jak w przypadku peelingu, raz w tygodniu robię sobie maseczkę i moim absolutnym ulubieńcem w tej materii są glinki Organique. Zarówno biała i zielona są świetne, jednak najlepsza moim zdaniem jest glinka Ghassoul, pielęgnuję skórę pozostawiając ją oczyszczoną i super wygładzoną. Za jej największe plusy można uznać redukowanie zaskórników, ujędrnianie skóry i wyrównywanie jej kolorytu. Jest genialna.






7. Na koniec punktowy produkt, który uporał się z moimi niedoskonałościami. Działa na prawdę cuda! Znacznie przyspiesza gojenie się niedoskonałości, jak również pomaga w pozbyciu się śladów po nich. Najlepsze jest jednak to, że zapobiega powstawaniu nowych niespodzianek, w miejscach, w których był wcześniej stosowany. Ten cudowny preparat, jest moim ulubionym odkryciem tego roku.









Produkty, które przedstawiłam, od kilkunastu miesięcy świetnie się sprawdzają i myślę, że zostaną ze mną na długo. Pielęgnacja twarzy jest jednak kwestią bardzo indywidualną, więc nie daję gwarancji, że u was zadziałają równie świetnie jak u mnie.

Używacie naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy? Dajcie znać jakie są wasze ulubione produkty. :)

76 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Widze, że używasz mnóstwo kosmetyków do twarzy. Musisz miec cudowną cerę *.* . Ja osobiście mało co uzywam kosmetyków do twarzy. Mam jedynie maści na trądzik i krem nivea.
      U mnie post z pomysłami na świąteczny prezent! Zapraszam :*
      MÓJ BLOG-KLIIK

      Usuń
    2. Nie używam ich wszystkich na raz :) Myślę, że to optymalna ilość dla osoby w moim wieku, a w porównaniu do niektórych dziewczyn całkiem mała. :)

      Usuń
  2. Fajnie opisałaś te produkty i świetne zdjęcia. :) Osobiście używałam żelu aloesowego z tej firmy, jednak nie sprawdził się u mnie w zastępstwie kremu do twarzy - wolę coś bardziej i dłużej nawilżającego; ale za to pomógł przy gojeniu ran na kolanach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie te wszystkie produkty opisalas i bardzo mnie zainteresowalas olekiem Marula od Acure, a takze peelingiem firmy Orientana. Musza byc te wszystkie produkty swietne, bo patrzac na Ciebie, teraz wiadomo, czemu to zawdzieczasz. Jestes swietna reklama dla tych produktow. Dwa wspomniane koniecznie wyprobuje.

    Dziekuje Ci za polecenie tych produktow i serdecznie Cie pozdrawiam, Ewelinko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam używać mydłka do mycia twarzy, teraz mam oliwkowe . Świetnie oczyszcza ale nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że nie używam żadnych z tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten olejek i faktycznie działa świetnie :) Duży plus za to, że wszystkie te kosmetyki nie są testowane na zwierzętach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle osób zachwyca sie mydłem Aleppo, ze chyba wreszcie sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę przetestować ten żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam żadnych z tych kosmetyków, a nawet żadnego nie znam ;o
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, myślę, że powinny się sprawdzić bo mam trądzik ale i wrażliwą cerę
    na pewno któreś z nich przetestuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uzywamy podobnych rzeczy ^^
    cudowny post !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego kosmetyku do pielęgnacji nie używam, ale może skuszę się na kilka z nich! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam kilka kremów, które przepisał mi dermatolog :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie będę musiała wypróbować ten produkt na niedoskonałości :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Naturalna pielęgnacja jest najlepsza, też używam tego płynu micelarnego
    Używasz jakiegoś kremu od oczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza mi się, jak jakiś dostanę :) Moim faworytem są te w słoiczkach z flos-leku, ale obecnie pod oczy używam tylko oleju marula i póki co daje radę :)

      Usuń
  16. Używam kosmetyków naturalnych, ale czasem sięgam po drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. patrzę Ty też masz całe spa do pielęgnacji twarzy, super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale kilka z nich mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie aleppo i żel aloesowy to też hity :). A Orientaną się ostatnio zachwyciłam, mam masło do ciała i olejek do twarzy z kurkumą - są super! Muszę wypróbować w takim razie też ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek do twarzy z kurkumą? Oj kusisz :)

      Usuń
  20. Miałam mydło aleppo i nieźle się spisywało, ale obecnie powróciłam do GLOV. Radzi sobie równie dobrze, a używam wyłącznie wody. Znam jeszcze płyn micelarny z Sylveco, jednak u mnie niespecjalnie się sprawdzał oraz żel aloesowy GorVita, który niestety powodował podrażnienia na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też używam żelu aloesowego, może nie tak długo jak Ty ale bardzo go lubię za jego lekką formułę i działanie :) Muszę wypróbować też ten z iherb, o którym pisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele dobrego słyszałam o płynie Sylveco ale nigdy nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te produkty. O żadnym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Planowałam na sobie sprawdzić jak się spisze żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię naturalne kosmetyki ale żadnego z tych nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku a ja uzywam tylko zel do mycia z Garniera! :o Ale ten zel aloesowy az mnie zafascynowal !! No musze go miec! :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bardzo się staram, aby moje kosmetyki mialy jak najprostsze składy. Zainspirowały mnie do tego moja cera i skalp - przeokropnie wrażliwe i reagowały coraz gorzej na kosmetyki z drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moją twarz ostatnio każdy kosmetyk podrażnia...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten żel z Gorvity i używam go też na skórę głowy:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  30. To chyba moja wymarzona pielęgnacja twarzy! Aktualnie mam tylko żel aloesowy, który często też ląduje na włosy :) Produkty z Orientany mi się marzą ale niestety ze względu na swoją cenę odkładam je na przyszłość. Glinkę z Organique miałam białą i mnie oczarowała :) Płyn micelarny z Sylveco jest na mojej liście "wkrótce do kupienia" :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja żel aloesowy z firmy Gorvita używam po depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Post napisany dla mnie, mam cere atopowa z alergia na slonce oraz sklanna do pekania naczynek. Jako mydlo uzywam bialego jelenia ale skusze sie na to twoje, no i napewno na maske! Super post! :)

    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo fajnego bloga, pieszesz bardzo interesująco aż z chęcią chce się czytać i czekać na kolejne posty :) !
    ja juz obserwuje i licze na to samo ;)
    zapraszamy do mnie nowy post :
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. widac, ze dbasz o cere:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że nie napisałaś gdzie kupujesz te produkty ;)
    O większości pierwszy raz słyszę, a chętnie bym ich wypróbowała :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. powiedz proszę gdzie kupujesz te rzeczy? chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podpisuje się pod prośbę o podanie sklepów ten koncentrat i maska bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie wpadłam na to, żeby napisać o tym w poście, najmocniej was dziewczyny przepraszam :)
      Olejek marula kupuję na iherb, żel aloesowy w aptece online doz, peeling kupuję w drogerii Jasmin w Krakowie, ale wiem że można go znaleźć także w Hebe podobnie jak płyn micelrany, maskę na stoisku Organique, mydełko allegro, podobnie jak koncentrat, który najwygodniej jest kupić właśnie online, bo lista aptek sprzedająca kosmetyki Lierac nie jest zbyt długa. :)

      Usuń
  38. Słyszałam o tym mydełku. Zastanawiam się nad kuracją takimi naturalnymi kosmetykami ;))

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy o nich nie słyszałam.
    Fajnie je przedstawiłaś :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Każdy ma swoje cudeńka do pielęgnacji :-) te mydełko mnie zaciekawiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pielęgnacja:)
    Fajny post:D
    Zapraszam:*
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne produkty, najbardziej zainteresowało mnie to mydło :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Żadnej z tych rzeczy nie znam. Do pielegnacji twarzy uzywam głównie kosmetyków z Ziaji :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Sporo tych kosmetyków. Ja w ostatnim czasie bardzo ograniczyłam swoja pielęgnację twarzy i bardziej mi to służy. Na co dzień stosuje jedynie mydło do twarzy i krem nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie używam żadnego z tych kosmetyków :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam tą samą glinkę z Organique, dzisiaj zrobiłam sobie maseczke! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie wygląda to mydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    Na moim blogu nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam tego micela, mi on coś nie do końca pasuje. A ten żel aloesowy to mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie używam żadnego z tych produktów :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaciekawiłaś mnie tą naturalną pielęgnacją, może powinnam się na taką przerzucić, z chęcią bym zobaczyła, czy dałoby mi to pożądany efekt :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Płyn micelarny z Sylveco to mój ulubieniec od dawna, uwielbiam go ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne produkty
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ten aloesowy żel mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe kosmetyki, co do aloesu to znam osobę, która tylko i wyłącznie pielęgnuje się właśnie nim i ma skórę niemowlęcia bez żadnych problemów!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne produkty, znam jedynie Organique, ale myślę, że przetestuję resztę :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  57. Większości tych produktów niestety nie kojarzę...
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. MERRY CHRISTMAS 2015

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ooo szczerze mówiąc te mydełko wydaje się być wyjątkowe dla mnie, a pierwszy raz o nim słyszę! Postaram się je kupić i wypróbować :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Niestety nie kojarzę niektórych produktów, ale z chęcią bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń