wtorek, 22 grudnia 2015

Świąteczne grafiki.Gotowe do druku

            

Uwielbiam święta, to chyba najbardziej magiczny czas w roku. Z tej okazji przygotowałam bożonarodzeniowe plakaty, które dodadzą klimatu każdemu wnętrzu i świetnie sprawdzą się w roli ozdób świątecznych last minute.




1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.








Pobierz za free tutaj:


Mam nadzieję, że moje świąteczne plakaty przypadną wam do gustu i udekorują wasze ściany w tym wyjątkowym okresie. Dajcie znać co o nich sądzicie. Jest to grafika wektorowa, którą przygotowałam w Illustratorze, więc możecie ją drukować w wysokiej jakości, na dowolnym rozmiarze. :)



33 komentarze:

  1. Wow przepiękne, 6 już się drukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, szczególnie mi się podoba renifer :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te grafiki ;3 Najbardziej do gustu przypadł mi obrazek 1,3, 4 i 5 ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo utalentowana! Ostatnią grafikę ustawiłam sobie jako tło pulpitu na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacha, bardzo ładne, 2 już wisi u mnie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Wesołych świąt dla ciebie i twojej całej rodziny ❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Taka minimalistyczna :)
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafiki są urocze i prześwietne, aż żałuję, że już rozesłałam świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś piszę, to na każdym blogu:
    Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku! :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam ci życzyć wszystkiego co najlepsze.
    Więcej obserwatorów i komentarzy, a także dalszego rozwijania się.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne grafiki, zwłaszcza pierwsza! na pewno wydrukuję i powieszę w pokoju :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne grafiki, ta z choinka tak mi sie spodobala ze chyba ustawie ja sobie na tapete :)

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne są te grafiki! :)
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 jest mega *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się Renifer. Taki inny, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, szczególnie pierwsza i renifer!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje grafiki są wspaniałe, zapisałam je sobie wszystkie z myślą o kolejnych świętach. Gdzie nauczyłaś się robić takie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te grafiki :). Pierwsza skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne plakaty <3. Niestety moja drukarka już dawno odmówiła mi współpracy :)). Mam nadzieję, że miło spędziłaś Święta :). Udanego 2016-go życzę!
    www.heart-pieces1.blogspot.com - zapraszam na moje nowe opowiadanie, pojawiły się trzy początkowe rozdziały. Będzie mi miło, gdy przeczytasz i wyrazisz swą opinię :).

    OdpowiedzUsuń
  21. No po prostu przepiękne ♥ Szkoda, że trafiłam na nie dopiero po świętach :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń