wtorek, 26 stycznia 2016

Gadżety kobiety: Szczoteczka Braun Oral B 5000


Muszę przyznać, że minęło sporo czasu zanim zdecydowałam się na zakup elektrycznej szczoteczki. Model Oral-B Professional Care Triumph 5000, był na mojej wishliście przez dwa lata, można by powiedzieć takie gadżetowe marzenie. Dziś nie wyobrażam sobie bez niej mojej codziennej higieny i po roku stosowania mogę śmiało powiedzieć, że było warto w nią zainwestować.




1. Ta szczoteczka jest chyba jedną z najbardziej zaawansowanych szczoteczek Oral B. Na panelu sterowania, znajduje się przycisk, przy pomocy którego można zmienić tryb szczotkowania. Programów jest pięć, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, moje ulubione to sensitive i whitening. 

2. Rączka szczoteczki, została także wyposażona w wyświetlacz, który pokazuje stan naładowania baterii. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie. W pełni naładowana bateria wytrzymuje kilka dni codziennego użytkowania więc całkiem nieźle. 

3. Szczoteczka jest połączona z bezprzewodowym wyświetlaczem Smart Guide, który śledzi nasze szczotkowanie na bieżąco. Informuje nas o czasie czyszczenia zębów, przyznając za każde 30 sekund jedną gwiazdkę. Jeśli mycie przebiega prawidłowo przez 2 minuty, otrzymujemy 4 gwiazdki. Początkowo myślałam, że to będzie taki zbędny bajer, ale na prawdę działa szalenie motywująco. 



4. Dla mnie jednym z największych plusów tej szczoteczki jest wizualne i świetlne ostrzeżenie, kiedy zęby są zbyt mocno czyszczone, dzięki czemu chronimy dziąsła i szkliwo. Mi w tej kwestii zawsze brakowało wyczucia.

5. W zestawie ze szczoteczką dostajemy standardowo trzy wymienne końcówki, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie, mi najbardziej do gustu przypadła wybielająca. Ogólnie wybór końcówek jest odrobinę większy, możemy więc w pełni dostosować szczoteczkę do naszych potrzeb. Pozostałymi elementami wchodzącymi w skład zestawu jest stacja ładująca wraz z miejscem na końcówki oraz etui podróżne.

6. Szczoteczka działa fantastycznie, miałam okazję testować wiele modeli elektrycznych Oral B, wszystkie spisywały się bardzo fajnie, ale ta w moim odczuciu daje najlepszy efekt oczyszczenia, nie porównując już z tymi manualnym- w tym przypadku różnica jest kolosalna. 




7. W moim odczuciu, jedyną wadą tej szczoteczki, może być jej cena. Powiedzmy sobie szczerze 350-  400 zł to nie jest mało, nawet jak za tak bogatą zawartość całego zestawu. Jednak biorąc po uwagę jej jakość, ilość funkcji oraz fakt, że jest to zakup na lata, uważam że jest jej warta. Myślę, że warto zainwestować więcej w szczoteczkę, niż potem zostawiać krocie u dentysty lecząc ubytki.


Dajcie znać, co sprawdza się w przypadku waszej pielęgnacji jamy ustnej i jakich szczoteczek wy używacie.  :)

31 komentarzy:

  1. Świetne, ciekawe gadżety ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam szczoteczki elektrycznej i po przejściu z manualnej przeżyłam szok :) Ta Twoja jest nieźle wypasiona, przy wymianie swojej wezmę ten model pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam elektryczną i nie zamienię już jej na manualną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nachodzi mnie od dłuższego czasu kupic sobie szczoteczkę elektryczną, ale jakos nie mogę się do nich przekonać, może przez to, że oprócz tych pozytywnych słyszałam też wiele negatywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa szczoteczka, ja używam zwykłą, kiedyś miałam elektryczną, ale nie podobało mi się włosie, a było nie wymienne, niestety :/ ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przetestować, używam zwykłej sszczoteczki ale chyba się skuszę:)

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam szczoteczkę elektryczną Oral B i ją uwielbiam, kuszą mnie też te pulsacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo kuszą Soniczne szczoteczki do zębów, niestety na razie poza moim zasięgiem cenowym. Na szczęście jestem bardzo zadowolona z tej elektrycznej i nie planuję wymiany :)

      Usuń
  8. Obecnie mam taką podstawową szczoteczkę elektryczną z Oral B, ale mam już ją chyba 2 lata, więc może niedługo czas pomyśleć, by zamienić ją na coś lepszego. Jak tak czytałam, to ta szczoteczka ma dużo więcej funkcji niż ta moja haha, więc chyba muszę już zacząć zbierać na nią kasę :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pokazywanie stanu baterii to bardzo przydatna opcja ;) moja szczoteczka mechaniczna niestety na ma takiego bajeru :P
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tylko inną wersję i dla mnie super;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest ta szczoteczka! planuję zakup elektrycznej i ta mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam bardzo podobną i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam manualnej i sonicznej czasami :) ale poluje na taka elektryczna

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczoteczka prezentuje się super, ten system Smart Guide to świetna sprawa. Moja szczoteczka elektryczna jest już wiekowa i chyba wezmę ta pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ale ta cena faktycznie jest minusem.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna szczoteczka, bardzo podoba mi się w niej to że ostrzega przed nadmiernym szorowaniem :) no cena jest do przewidzenia, ale warto zainwestować w takie cudeńko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie moja ulubiona funkcja :)

      Usuń
  17. musze sobię sprawić taką szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Te gwiazdki za szczotkowanie zębów to chyba najfajniejszy bajer w szczoteczce, o jakim kiedykolwiek słyszałam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mnie zawsze przekonują wszelkie formy nagradzania, nawet za szczotkowanie zębów :)

      Usuń
  19. Używam elektrycznej, całą rodziną się na takie przerzuciliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mialam jeszcze nigdy elektrycznej szczoteczki, ale mam niedługo dostać od mamy to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great review dear
    !follow for follow?!

    Join my blogger cooperation "bossy chic"
    Bossy Chics Wanted

    Freebies for your blog


    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  22. Również korzystam z elektrycznej szczoteczki marki Oral-B, ale ja mam kompetnie podstawowy model i jestem z niego zadowolona. Generalnie nie potrzebuje tych wszystkich "gadżetów" i wystarcza mi podstawowa funkcjonalność szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie testowałam, ale widziałam dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń