wtorek, 5 stycznia 2016

Kalendarz na 2016 rok. Gotowy do druku


Witam was serdecznie po raz pierwszy w nowym roku, mam nadzieję że będzie jeszcze bardziej owocny niż poprzedni. Z tej okazji przygotowałam dwie wersje minimalistycznego kalendarza na 2016 rok, mam nadzieję że przypadną wam do gustu.







                                   Wersja I                                                        Wersja II













Pobierz za darmo tutaj: Wersja I
Pobierz za darmo tutaj: Wersja II 
     

52 komentarze:

  1. Ale piękny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kalendarz, zwłaszcza wersja z roślinkami :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz jest świetny, bardzo mi się podoba! Nie wiem tylko dlaczego nie mogę przejść na stronę pobierania, wydaje mi się, że frazy "Pobierz za darmo tutaj: Wersja I,
    Pobierz za darmo tutaj: Wersja II" nie są podlinkowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zwrócenie uwagi, już naprawiłam ten błąd :) Zapraszam do pobierania :)

      Usuń
  5. Minimalizm to coś, co uwielbiam :) dzięki za kalendarz, na pewno sobie wydrukuję ;).
    Pozdrawiam ciepło
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - i zapraszam do mnie na nowy post, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wygląda, naprawdę bardzo mi się podoba :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny design, styczeń już wydrukowany wisi na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow, kalendarz jest świetny, chyba skorzystam i wydrukuję! :D


    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kalendarze, uwielbiam minimalizm ;] Gdybym nie miała swojego, to z pewnością poszłyby już do druku ;D
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny !!

    zapraszam na mojego bloga i postu dotyczącego pielęgnacji twarzy i ciała

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny świetny projekt, na pewno wykorzystam, jutro czeka mnie wizyta w drukarni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten blog i odwiedzam posty :)

    https://chicporadnik.blogspot.com/2016/01/looks-anastasia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam minimalizm więc to coś dla mnie :) Już go pobrałam, w poniedziałek go wydrukuję i zbinduję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę śliczny kalendarz, w wersji z gałązkami podoba mi się strasznie :). Przygarniam jeden do siebie, będzie mi ozdabiał ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstra! chciałam sama coś malować ale to mi oszczędzi sporo czasu i energii, poza tym prosty design zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki śliczny:) mimo że nie lubię kalendarzy ten mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kalendarz! Mam prośbę, czy mogłaby Pani poprawić miesiąc "maj"? Jedną linijkę chyba coś zabrało.. Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za spostrzegawczość, już naprawiłam ten błąd :) Zapraszam do pobierania

      Usuń
  20. super te kalendarze, lubie bardzo minimalizm
    druga wersja bardziej mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kalendarz jest naprawdę przepiękny! wygląda genialnie !
    lubię prostotę, ale chyba pokusiłabym się o wersję 2 ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny! Ja wolę ten po prawej, naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wersja z drobnymi grafikami bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wersja liściasta - super ;) Chętnie druknę, bo nie mam jeszcze kalendarza :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny, prosty :). Ja już kupiłam ksiązkowy na nowy rok ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. hej, super pomysł, ja sobie kupiłam happy planner i spisuje sie świetnie mimo swoich gabarytów. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. o matko, jaki piękny! :o

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie wersje wyglądają extra! U mnie oczywiście styczeń już wydrukowany ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twoją grafikę, jest taka minimalistyczna i piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny kalendarz. Idealny do planowania codziennych obowiązków domowych i planów poza domowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kalendarz pobrany i wydrukowany. jest przepiekny !

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Tylko niestety tabelka nie ma kreseczek a notatki kropeczek :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry,
    Czy kalendarz nadal jest do pobrania? Bo niestety jak klikam na wersję I do pobrania to pojawia się komunikat, że nic nie znaleziono pliku:(

    OdpowiedzUsuń