środa, 13 stycznia 2016

Ulubieńcy zimy



Nie będę ukrywać, zima nie jest moją ulubioną porą roku, ale uważam że ma najwięcej magii ze wszystkich pozostałych. Staram się więc doceniać i wykorzystywać jej uroki jak najlepiej. Dlatego postanowiłam opisać kilka niezbędników, które skutecznie umilają mi ten chłodny, ale też pełen bezkarnego lenistwa czas.




1. Zimą otulam się nie tylko grubym kocem, ale także ciepłymi zapachami. Moim ulubieńcem w tej kategorii są trzy woski z Yankee Candle. Honey & Spice, Christmas Memories, oraz nowość Cosy By The Fire, które idealnie wpisują się w chłodną aurę i są prawdziwą ucztą dla węchu. 




2. Jak wiecie uwielbiam herbaty, a zimą stają się one moim uzależnieniem. Moim absolutnym ulubieńcem w tej dziedzinie jest Regal Blend 53 firmy Whittard. Jest to dobrej jakości, czarna, liściasta herbata z wanilią, okraszona kwiatami bławatka. Jej wysoka jakość i przepiękny design opakowania jest wart każdej ceny.



3. Aby nasza herbatka ogrzewała nas w każdych warunkach, warto zaopatrzyć się w termos, najlepiej taki który długo trzyma ciepło. Mój jest w kształcie sowy i został kupiony na alie.



4. Na moich ustach, niemalże cały czas gości pomadka Golden Rose Velvet Matte 02. Jest to chłodny kolor zgaszonego różu z delikatnymi fioletowymi tonami. Szminka idealna na co dzień i myślę, że przypadnie do gustu każdemu typowi urody.



5. Truth or Dare Naked od Madonny to ciepłe, słodkie ale także pełne kwiatowych nut perfumy, które ostatnio zawładnęły moim sercem. Mają w sobie coś nieoczywistego, co pewnie jest rezultatem bardzo bogatej kompozycji. Jest zapach dość sexowny ale też intymny i tajemniczy. Mnie zdecydowanie uwiodły.



6. Jestem strasznym zmarzluchem, dlatego nie wyobrażam sobie przetrwania chłodnych miesięcy bez ogrzewaczy do rąk. Moje termofory są ubrane w przesłodkie sweterki i pochodzą z Emiku. Spełniają swoją funkcję utrzymując podwyższoną temperaturę przez kilka godzin.





7.Kiedy robi się zimniej staram się sięgać po większe nawilżenie dla mojej skóry. Produktem idealnym jest Amarantowe masło do ciała z Apteczki Babci Agafii. Jest gęste, wspaniale odżywia skórę i przepięknie otula zapachem. No i najważniejsze, jest w stu procentach wykonane z naturalnych składników, polecam.


Dajcie znać w komentarzach, jacy są wasi zimowi ulubieńcy i bez czego nie moglibyście przetrwać, w tej chłodnej porze roku. :)

46 komentarzy:

  1. Uwielbiam woski, świeczki zapachowe i wszytko co pachnie ! Śliczne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woski yc, dobra książka i ciepłe skarpety ! to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zimowymi ulubieńcami zdecydowanie są świeczki, herbata, kocyk... Ogrzewacze to rąk to także moje niezbędniki w trakcie jakiś zimowych 'wypraw' :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski zimną <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 30 dolarów za herbatę to całkiem sporo, znalazłam ją na amazonie, nie wiesz gdzie dostanę ją stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej wysoka jakość rekompensuje cenę, moja była była kupiona stacjonarnie w Londynie, w Polsce chyba tylko online. :)

      Usuń
  6. U mnie podobnie, bo zarowno kroluja swiateczne woski, jaki i herbaty. No i nie moze obyc sie bez termofora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam woski yc :)
    A termos jest po prostu obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny termos :)
    gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na święta Bożego Narodzenia przystroiłam salon czerwonymi świecami różnej wielkości. Niesamowita atmosfera była jak w święta je zapaliłam. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym kubeczku! Jest przeuroczy :) Mi też by się taki przydał. Mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś?

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.aliexpress.com/item/220ml-small-size-portabel-Vacuum-Flasks-high-quality-Panda-warm-cup-Owl-Thermos-warm-cup-cartoon/32238374140.html

      Usuń
  11. pomadki golden rose sa świetne :) woski również uwielbiam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Termoforek towarzyszy mi każdego dnia, mam taki , który rozgrzewam w mikrofali:) Perfumy mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetni ulubieńcy, polubiłam yankee w tym roku właśnie a herbatę kochałam od zawsze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam to masło do ciała i bardzo miło je wspominam :) Jestem zmarzluchem więc zimą musi być ciepła czapka, szalik oraz rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie podpatrzyłam to masełko :)

      Usuń
  15. Wosk Cosy By The Fire mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woski również u mnie królują tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny termos:)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. perfumy Madonny mój nos korcą:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masło Bania Agafi mnie bardzo mnie kusi , jak je spotkam na pewno wypróbuję jakąś wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te perfumy i też uważam że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak,zima ma swoich ulubieńców. Ja wypijam hektolitry ciepłej herbaty, kilkanaśnie zapachowych świec wypalam właśnie zimą a ciepły termofor i kocyk to sprzymierzeńcy po powrocie ze spaceru ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę dużo moich "znajomych" masz w ulubieńcach, herbatka ma ciekawe opakowanie, a szminki GR po prostu kocham :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej zaintrygował mnie termos, z takim kształtem się jeszcze nie spotkałem.
    Zapraszam serdecznie na swoją stronę:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam produkty Babci Agafii :)
    uroczy termos! :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolorek z GR jest fantastyczny, też jest na mojej liście ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ahhh te yankee candel też uwielbiam *-* ten zapach gdy za oknem pada śnieg <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny termos! :) i śliczny kolor szminki

    OdpowiedzUsuń
  28. herbata też jest moim uzależnieniem,ale przez cały rok!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam świece i woski<3:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam woski YC ale w wiekszości zapach jest strasznie słaby

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem zapachu tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem bardzo ciekawa tych perfum! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te ogrzewacze ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Szminka Golden Rose i ten termosik lądują na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Termos to fajna sprawa:) Również mam i czasami używam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również zimą muszę częśćiej używać kremów do rąk i balsamów do ciała. Uwielbiam też słodko pachnące, otulające wręcz zapachem woski, wybieram zapachy korzenne, słodkie, cytrusy, które wciąż kojarzą mi się ze świętami, wanilię czy czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. hello dear . I like your blogstyle ! its very creative and maybe you like mine too!
    if you do so
    lets follow for follow

    My Newest Post!

    Freebies for your blog


    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń